perjantai 1. heinäkuuta 2011

Work work work..

Oon aika uupunu tästä päivästä. Tosiaan, menin siis äidin työpaikalle yhden hotellin ravintolaan töihin. Lähinnä ohjelmassa oli tiskikoneen käyttämistä, eli sen täyttöä, purkamista ja astioiden paikalleen laittoa. Kuulostaa yksinkertaselta, mut on tosi raskasta kun tekee sitä kuus tuntia ja isot lautaspinot sun muut on usein aika raskaita ja niitä pitää sitte vaa kantaa. Ja jos pelkää likaa tai kynsien katkeilua, ei keittiö oo oikee paikka. No mulla nyt ei mitään kynsiä edes ole ja paljon en käsien likaantumista työn teossa ajatellut, joten tossahan se meni, vaikka olikin aika mukava jynssätä teräsvillalla puurokattiloita ja munakokkelin jämiä metallivuoista hotellin aamiaisvuoron jälkeen :) Lopulta istuin vielä puolisen tuntia 50 asteisessa bussissa matkalla Turusta Naantaliin.
Noh, ennen lähtöä oli kuitenkin IHAN pakko käydä katsastamassa Turun alennusmyyntejä. Yllättävän vähän löyty mitään kiinnostavaa, ja jos löytykin, ei vaatteista usein löytynyt omaa kokoa enää. Pari löytöä kuitenkin tarttu mukaan..
 Piecesin korvikset, 3,45 e ALENNUKSESSA, Only


Pikkulaukku, 10 e ALENNUKSESSA, H&M

5 kommenttia:

  1. URPO! Mulla on samanlainen laukku ja myös Ninnilla! Mä ostin sen jo keväällä, joten ootte kaikki matkijoita:D HAHHA

    VastaaPoista
  2. EN TIENNY KU ET OO KÄYTTÄNY. hahahaha, maksoinki siitä alennetun hinnan et IN YOUR FACE!

    VastaaPoista
  3. En ny tiiä onks laukku mitenkää hieno? Mut siis kui kerrot et kamat ollu alennukses? En mä ainakaa kertois.

    VastaaPoista