tiistai 20. marraskuuta 2012

Rentoiluasu

Halusin tänään pukee jotain mukavaa ja rentoo ylle, joten päädyin sit noihin mun vähän lökärimäisiin farkkuchinoihin ja löysään villatakkiin. Toivottavasti en näyttäny liian homssuselta, omasta mielestäni asu oli kyllä ihan ok.

Mulla ei oo mitään mielenkiintosta kerrottavaa tästä päivästä. Vähän kuvasaldoo lähinnä edellisviikon valokuvaustunnilta. Tällä tunnilla ope listas taululle kaikki syksyn aikana kuvatut aiheet, ja jos itellä oli jääny joku aihe kuvaamatta, ni nyt sai käyttää siihen aikaa. Mä ja Aino oltiin skipattu joku valoaiheinen (piti kuvata esim. päivänvalossa, vastavalossa jne.) kuvaus, joten toteutettiin nyt sit se.

Asukuvaa..
 Villatakki, Gina Tricot
Denimtoppi, Zara
Chinot, Gina Tricot
Vyö, Pieces
Tuubihuivi, H&M
Kangaskassi, Object

haukotus:D


Sori, kuvii oli taas ihan liikaa:D Mulla ois huomenna muuten enkunkoe, joten vois viel kertailla siihen. Onneks oon jo vähän lukenu, ettei täs viimesen iltan tarvi kahlata kaikkii kappaleita läpi. Kymppejä sieltä kokeista on kuitenki ennenkin tullu, eli ei paineita.

6 kommenttia:

  1. ihana tää sun blogi! löysin tän kun kommentoit mun blogiin pakko liittyy lukijaks :-)

    http://hattaranmaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ooii noi sun silmät on upeet ! :> Yks lukija lisää :---)

    VastaaPoista
  3. noi sun silmät on kyllä todella upeet! Ihanan väriset :)

    VastaaPoista
  4. En vaan voi uskoo, että oot 15... Näytät niin paljo vanhemmalta, menisit ihan hyvin vaikka kaheksantoista vuotiaasta! Ja oot todella kaunis! :)

    camillaslittleworld.blogspot.fi

    VastaaPoista