maanantai 1. heinäkuuta 2013

Miksi itket, pieni lintu?

No emmä oikeesti itke. Itse asias oon täl hetkellä jotenki tosi onnellinen. Saattaa kyl osin johtua eilisestä aleshoppailusta, josta jäi aika hyvä euforia päälle, mut oon muutenki aika hurmiossa kesästä ja kavereiden kanssa vietetystä ajasta. Mitä muuta sitten tarvitaankaan? Onni koostuu pienistä asioista.

Jotkut varmaan huomaskin (tai huomaa ainakin viimeistään nyt) blogin oikeaan reunaan ilmestyneen pikku palkin. Tosiaan loin weheartitiin tunnukset ja oon kyl yllättyny kolmen päivän aikana saamastani seuraajamäärästä; jo 450 mittarissa. Mua saa siis ihan rohkeesti seurata siellä, mielelläni seuraan ainaki blogin lukijoita takaisinkin.

Tänpäiväisen rantapiknikin med Essi & Pauliina jälkeen kokeilin jonkinasteista pummilookia ja lähdin metsään (ylläriylläri) kuvailemaan. Jotenkin musta tuntuu et mun kuvat on nykyään aika synkkiä. Emmä kyllä ite oo synkkä, ehkä pitäis vaihteeks kokeilla jotain piristävämpää. Toivon nyt kuitenki, että noi edes herättäis jotain ajatuksia.
 

Paita, Object | Shortsit (joita ei näy), Zara | Laukku, Zara | Korut, H&M ja Gina Tricot | Kengät, Dinsko


5 kommenttia:

  1. Ihan järjettömän hienoja kuvia, oot taitava! :3

    cowswings.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. hehhen joku marjastajamummo ois kyl saanu sydärin jos se sut olis nähny sut xd

    VastaaPoista
  3. no älä vaan:D ois ihmetelly et mikä ihme nuorisohuligaani siellä juoksee

    VastaaPoista