sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Pilvet liikkuu, minä en

Oon aika meedio ku ennustin jo ennen koulun alkua et mun postailu tulee jatkumaan aika epäsäännöllisenä. Blogi on oikeesti tosi tärkee osa mun elämää, mut mulla ei koulun, tanssiharkkojen ja kuntosalin lisäks oo hirveesti aikaa. Yhden postauksen kokoamiseen menee aika paljon aikaa. Ensin pitää päättää joku teema kuviin, sen jälkeen raahautua sinne kuvauspaikalle eli useimmiten keskelle metsää ja lopuks vielä muokata ne fotot ja laatia teksti. Ei oo aina helppoa, ei.
Koulusta en jaksais täällä blogin puolella niin paljon tilittää, mutta toisaalta ei mulla oo minkään muunkaan elämän osa-alueen puolelta mitään mullistavia uutisia. Kavereiden kanssa oon onneks viikonloppusin ehtiny aikaa viettää, just viime perjantainakin juhlittiin vähän synttäreitä:)
 Dr. Martens<3



9 kommenttia:

  1. Toi neljänneks alin kuva on ihan sairaan upee Karkki!!:o <3 ja tietty noi muutkin mut se erityisesti. ihan ku jostai muotilehden sivuilta tai jostai!

    VastaaPoista
  2. MITEN MULLA VOI OLLA NÄIN KAUNIS YSTÄVÄ. for real. oot awesome.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi että, kiitos :3 mut hei muista et säkin olet mahtava<3

      Poista
  3. missä käyt tanssimas? :)

    VastaaPoista
  4. Oi toi kymmenes kuva on ihana, niin täydellinen! :)

    VastaaPoista
  5. Näytät mallilta :)

    VastaaPoista