lauantai 11. tammikuuta 2014

Lost in the midnight blue shadows of the moon

Kerranki ku näytti siltä, et Suomi ei peity lumikinoksiin ja tarjoa paukkupakkasia vielä huhtikuussakin, tapahtu tällanen kiva yllätys ja mun unelmat keväthelteistä murskautu. Suoraan sanotttuna vituttaa, että elämme ilmastovyöhykkeellä, jonka säätila on verrattavissa Kinder-munaan - ikinä ei tiedä mitä odottaa. Keskikesällä saattaa sataa lunta (okei, no rakeita, mutta sama asia periaatteessa) ja talvet vietetään joko vesisateiden tai polvenkorkuisten kinosten keskellä. Minkäänlaisia säästä riippuvia suunnitelmia ei voi tehdä edes parin päivän varauksella, koska sieltä taivaalta saattaa tippua tai olla tippumatta ihan mitä vaan. 

Kuvissa vilahtavat galaksileggingsit on mun uusin rakkausvaate, ja ne pysyykin päällä suunnilleen 24/7. Noloiksi saattais joku niitä kommentoida, mut mun mielestä ne on ihan helvetin upeat. Ja sitä paitsi millon mua ois muka kiinnostanu muiden mielipiteet mun kuteista?

Leggingsit, H&M | Toppi, Bik Bok | Farkkupaita, Gina Tricot | Kaulakoru, H&M
Saapikkaat, Spiritstore


5 kommenttia:

  1. BITCH PLEASE RAGEEN TÄÄLLÄ MATIAKSELLE MITEN MUA ÄRSYTTÄÄ ET OOT NOIN KAUNIS u___u

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonni sit, en oo mitenkää ihmeelline. Kuvis kaikki näyttää aina kauniimmilt mitä todellisuudes:D

      Poista
  2. Oioi mikä beibe! Noi sun silmät on kyl aikamoiset showstopperit! <3

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  3. Hi beautiful churchyard your blog and have indicated to you liebster award, enter my blog to learn more.
    xoxo ^w^
    http://blogcafeamargo.wordpress.com/

    VastaaPoista