sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Violent youth

Oon ehkä maailman huonoin bloggaaja jos kattoo tätä mun postailutahtia. Viime koeviikko ja no oikeestaan jakso yleensäkin oli vaan niin helvetillinen kokemus (jälleen kerran), joten blogi ei kuulunu mun elämän pääprioriteetteihin. Mun univelat oli jakson lopulla jo valmiiks aika järkyttävät ja ku viel vietin torstain ja perjantain välisen yön tekemällä kuvistyötä, ni olin aika finaalissa. Tosiaan, kahvin ja elektronisen musiikin voimin valvoin ja uhrasin 11 tuntia pelkästään taiteelle. Kannattais ehkä opetella paremmaks ajankäyttäjäksi ja tehdä koulutyöt vähän aiemmin ku edeltävänä yönä.
Takki, H&M | Housut, Gina Tricot | Kengät, H&M


2 kommenttia:

  1. Ois kiva jos opettelisit meikkaa ennen ku yrität mitään vaikeempaa. Esim noi rajaukset ja toi aurinkopuuteri/poskipuna... Niin törkeen näköstä!

    VastaaPoista
  2. Toi on sun käsitys vaikeasta meikistä? Ois varmaan aika kaivaa ne hiekat pois sieltä alakerrasta, nimittäin noin mä oon aina meikannu ja tuun meikkaamaankin ja tietääkseni saan tehdä mun naamataulusta vaikka Tikkurilan värikartan näköisen kun sen ei pitäis sun elämääs ravistella millään tavalla. Anonyymi on hyvä ja tulee ensi kerralla vaikka nimellä kommentoimaan tai sitten on vaan hiljaa eikä palaa enää mun blogiin, kiitos:)

    VastaaPoista