sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

No dawn, i'm always in this twilight.

Vitutusastekolla tää päivä on ollu ehkä 9½. Ai miks? No yks syistä löytyy, ku kattoo ulos ikkunasta. Olin just eilen ihan fiiliksissä keväästä ja alkavista nahkatakkikeleistä. Olin jo unohtanu viikonlopun sääennusteet kunnes karmea todellisuus iski tänä aamuna. Mä oon niin täynnä talvea ja lunta. Suomessa 3-4 kk on kesää ja loput on sitä sateen-/loskan-/lumensekaista ihanuutta.
Toista syytä en blogissa jaa. Kolmas oli se, että jouduin raahautumaan kauppaan. Siinä jäätävässä lumisateessa. Tai pitäiskö sanoa taivaalta alas satavassa lumivyöryssä. Siinä vaiheessa ku pääsin sisälle kauppaan näytin ihan uitetulta rotalta.

Koko päivän kruunasi se, että huomasin hukanneeni mun viimeisetkin lapaset. Just kun noi mukavat talvikelit saapu, mun lapaset päätti alkaa viettää undercoverelämää. No jaa onneks taskut on keksitty, ne toimittakoon hanskojen virkaa.
Jokaviikkoiset pakolliset salaatti-, kissa- ja asukuvat vielä tähän. Nyt tää tyttö lähtee tunnollisena koulukirjojen pariin.
 
Neuletakki, Gina Tricot
Sifonkipaita, Gina Tricot
Farkut, Cubus
Laukku, H&M

Sormukset, H&M ja Gina Tricot


Sori peilin kautta otetuista fotoista, kamerani ei tunne käsitettä itselaukaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti