maanantai 1. huhtikuuta 2013

You smile like you know the new world has been found.

Postausta tulee nykyään max. kerran viikossa mut mun motivaatio ei nyt todellakaan oo hirveen korkeella xd Viikkoon ja pääsiäislomaan mahtunu aika lailla kaikenlaista. Teksti ei nyt luista, eli kuvia tulemaan.

Keskiviikkona esitettiin meidän ilmasutaitoryhmän näytelmä. Mä en henkilökohtasesti ite kyl tykänny tosta käsikirjotuksesta, mut esitettiin toi nyt sit kuitenki koko koululle. Ohessa tuli kuvailtua myös vähän behind the scenes -materiaalia:
lavasteita.



Mun pääsiäisloma alko sillä, et kokeilin ensimmäisen kerran elämässäni hiihtämistä:D Oon omistanu sukset viimeks 7-vuotiaana ja sillonki kävin vaan pari kertaa kävelemässä niillä:D Nyt sain sit lainata Ainon suksia ja se yritti opettaa mua. Mulla oli loppuejn lopuks ihan kivaa ja sain ton hiihtotekniikankin edes jotenkin haltuun. Kuka tietää, ehkä ostan viel jossain vaiheessa sukset.

 Parikymmentä kertaa tuli kaaduttua, mutta sehän kuuluu asiaan, eikö?

Pääsiäisaterian alkuruoka; parsaa valkokastikkeessa, kylmäsavulohta, jokirapuja & vuonankaalia<3

 Leffassa Paukkelin kanssa kattomassa Mama. Musta leffassa oli sekä hyviä että huonoja puolia. Hyvinä puolina sanottakoon ainakin kaikki ns. "säikäyttelykohtaukset" ja todella hyvät lapsinäyttelijät. Toisaalta en tykänny siitä, että se "mama" oli tehty vähän turhankin animoidun näköseks. Itse asiassa välillä se ulkomuoto pisti jopa naurattamaan:D Myös leffan lopussa mentiin mun mielestä vähän liikaa fantasiaelokuvan puolelle.


Illanviettoa siskon luona. Ohjelmassa itsetehtyjä susheja, macaronleivoksia ja mansikkamargaritoja.

Sunnuntaina taas leffaan, tällä kertaa vähän isommalla kaveriporukalla. Käytiin kattomassa The Host ja oon kyl yllättyny leffan negatiivisista arvosteluista, koska omasta mielestä se oli tosi hyvä. Aattelin lukea jossain vaiheessa sen kirjan, mut hyvä kun näin ton leffan ensin. Nyt ei häirinny mitkään tapahtumat, jotka oli alkuperäsessä kirjassa muttei leffassa.

Viimenen pääsiäislomapäivä kului sit Pauliinan ja Essin kanssa kauhuleffaa kattoessa ja kokeisiin lukiessa. Huomenna sit taas paluu kouluun ja silleen, mut mua piristää se, et ulkona alkaa jo selvästi olla kunnon kevätkelit. Kesää odotellessa!

Viikon playlist:

3 kommenttia:

  1. luen kännykällä blogeja ja en nää noita sun playlist kappaleita ni ajattelin jos voisit vaikka kommentilla kirjottaa ne ni jos siin ois jotain kivoja biisejä:) mahtava blogi sulla !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ja juu tottakai voin kirjottaa ne:)

      Tegan and Sara - Closer
      Sia - Breathe me (Widdler remix)
      Wake Owl - Gold (Noah Hyde & Magic Sword remix)
      Madeon ft. Ellie Goulding - Stay awake
      Ellie Goulding - Anything could happen (Coos W remix)
      Foster The People - Pumped up kicks (Bridge & Law remix)
      Deadmau5 ft. Imogen Heap - Telemiscommunications (Crookers remix)

      Poista
  2. WOW! Sun silmät! Oon ihan sekasin täällä! :D Ne on niin kauniit ja isot. Kade! ;D Sun blogis on tosi kiva. Tosi hauskasti lifestyle. Ei semmonen perus vaan asiaa oikeesti, kivoja tapahtumia ja ei tylsiä kuvia :)

    VastaaPoista