sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Christmas wishlist.


1. Hiustenkiharrin.
En oo vielä päättäny mallia, mut Remingtonin kiharrin ois varmaan hankinnassa. Luultavasti haluan semmosen, millä saa tehtyä just tollasia melko isoja kiharoita ja ehkä myöhemmin ostan sit ite semmosen, millä saa vähän pienempiä ns. "korkkiruuvityylisiä".

 2. Pyjamia.

3. Muumimuki "Talvimetsä".
Toi on kausimuki ja siis vaan rajoitetun ajan myynnissä. Oon alkanu vähän keräilee muumimukeja ja haluun nyt tänkin mun kokoelmiin:)

4. Pussilakanasetti.

 5. Lahjakortti Zaraan & Vero Modaan.
Kummassakin kaupassa hinnat osaa olla aika korkeita välillä, joten lahjakortti vähän auttais:D Muutenkin oon nähny kummassakin liikkeessä kivoja vaatteita viime aikoina.

6. O.P.I Nail Lacquer sävy Just spotted a lizard.

7. Mac -huulipunia.
On pitäny ostaa näitä ihan omillakin rahoilla, mut jostain syystä on aina jääny:D Pakko kuitenkin saada joululahjaksi muutama näitä ja jos tykästyn niin tottakai ostan jatkossakin. 13 euron hinta ei ole kovin paha kun ajattelee, et nää on luultavasti aika samaa laatua Diorin ja Lancomen 30 euron vastaavien kanssa.

8. Coastal Scents 10 Blush Palette.

9. Coastal Scents 22 Piece Brush Set.

10. Nominationpaloja.
Käytän kyl mun nominationeja joka päivä, mut uusia paloja oon saanu viimeks ehkä kaks vuotta sitten:D Osa vanhoista paloista on myös lähteny irti, ja ois hyvä saada uusia tilalle.

11. The Body Shopin Macadamia Duo -vartalovoi.
Vietin varmaan ainakin 20 minuuttia siel The Body Shopin liikkeessä miettimässä et minkä tuoksuista vartalovoidetta toivon. Valikoimaa oli ihan hirveesti, mut onneks Pauliina autto mua tekemään päätöksen:) Tää oli kyllä oikeesti mun lemppari niistä kaikista tuoksuista. Sitä paitsi sit kun käytän tän loppuun, ni voin aina ostaa jonkun muun tuoksun seuraavaksi.


 12. Goldwell Dualsenses -shampoo &  hoitoaine värjätyille hiuksille.
Tiedän kuinka laadukkaita nää on, koska kampaaja pesee aina värjäyksen jälkeen mun hiukset näillä. Näiden jäljiltä hiukset jää oikeesti superpehmeiks ja kiiltäviks. Suosittelen siis jo tälleen etukäteen:)

3 kommenttia:

  1. tosi kivoja toiveita! (: Itellekin kelpais lahjakortti Zaraan!

    http://pidankiinni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mikä se sivu olikaan mist tilasit/tilaat noita Coastal Scents meikkejä?:)

    VastaaPoista