sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Summer, please be here already.

Tuli kauhee ikävä kesää, ku kattelin vanhoja kuvia koneelta. Vaikka talvi on mun mielestä ehkä kaunein vuodenaika, ni kesä kyl voittaa säiden, loman ym. puolesta 100-0. Talven tulo tuntuu aina aluks aika kivalta, ku saa kaivaa paksut neuleet vaatekaapin kätköistä ja sit kaikki joulunodotushulina jne. mut mua alkaa kyllä aika nopeesti tympiä tää vuodenaika. Kaipaan sitä ku ulos voi lähteä tosta noin vaan ilman toppatakkia, kaulahuivia, pipoa ja talvisaappaita.

Sain yhdeltä kaverilta tietää, et H&M'n sivuille oli tullu biksuja jo myyntiin ni mun oli ihan pakko käydä katsastamassa tarjonta. Parasta kesässä on ehdottomasti rannalla oleilu, ja oon tottunu ostaa joka kesä vähintään yhdet uudet bikinit. Löysin sieltä nettisivuilta vähän useampiakin, jotka miellytti silmää.
Aargh auttakaa mua tekemään päätös, koska en mä nyt todellakaan voi noita kaikkia ostaa xdd Mietin ite, et pitäiskö kokeilla tyyliin jotain vaaleenpunasta ku oon aina luottanu turkoosiin.


1 kommentti:

  1. Täältä löytyy kans yks joka luottaa bikineissä aina turkoosiin! :D Todettu hyväksi, miksi vaihtaa? ;)

    VastaaPoista