torstai 7. helmikuuta 2013

Blood and rainbows taint the blue skies

Mullekin iski nyt semmonen kivanen flunssa. Huomasin sen jo eilen, mut koska mulla oli vaan hiukan kurkkukipua eikä mitään muuta, niin minä fiksuna tyttönähän menin siitä huolimatta salille. Illalla olo oli suoraan sanottuna ihan hirveä ja tänään koulussa vointi oli vielä kamalampi. Varsinki viimeset tunnit oli ihan tuskaa, ku kurkku oli ihan tulessa, ja vaikka yritin niitä Strepsilsejä napsia tunnin välein, ni eihän ne paljoa auta. Olin pukeutunu mielestäni tosi lämpimästi (paksu neule, leggingsit farkkujen alla, kahdet sukat päällekkäin, paksu kaulahuivi jne.) mut olin silti ihan jäässä. Sinnittelin koulupäivän loppuun asti ja kotona kuumemittari sit näytti mukavat 37,7 astetta eli oli pakko jättää tanssiharkat väliin.
Nyt fiilis on kurkkukipua ja nuhaa lukuunottamatta ihan asiallinen (kiitos Buranan<3), joten pidetään peukkuja ettei olo oo sit huomennakaan kuin rekan alle jääneellä.

Mulla ei oo mitään asiallista kuvamateriaalia lähipäiviltä, eli fotoja viime torstain synttäripäiväasusta (kyllä, täytin silloin 16).
Collegepaita, Zara
Ruutukauluspaita, H&M
 Revityt farkkushortsit, Gina Tricot
Neulesukkikset, Monki
Vyö, Pieces

Kello, Jet Set



2 kommenttia:

  1. sun silmät hiukset ja huulet on aivan ihanat !! ja toi kampaus on rakkautta <3

    VastaaPoista