keskiviikko 30. tammikuuta 2013

The ocean is bleeding.

Sori postaustauko, mä en oikeastaan voi sanoo mitään muuta syytä sille ku laiskuus. Pistän maanantaisia kuvia tähän, tuskin se teitä hirveästi haittaa vaikka ne vähän tällee myöhässä tuleekin:D

Pitäis vielä lukee perjantaisiin fysiikan kokeisiin, tehdä läksyt ja päästä nukkumaan ees jotenkin inhimilliseen aikaan. Univaje on aika suuri tällä hetkellä ja en muista millon oisin viimeks arkena nukkunu ees kaheksaa tuntia. Tuntuu et aika ei riitä mihinkään ku koulujuttujen lisäks pitäis käydä salilla, lenkillä, tanssiharkoissa ja ai niin tehä niitä fysioterapiaharjotuksia joka ikinen ilta. Ja tottakai ois hyvä jos pystyis välissä vähän rentoutumaanki, mut no jaa, eiköhän se oo semmonen asia, minkä voi suosiolla sivuuttaakin.

Oon varmaan lukiossa sit ihan ulapalla tai ainakin saan jonkun burn outin, koska mulla on pakonomainen tarve saada joka ikisestä kokeesta 9+-10. Itse asiassa nyt kun kirjotin ton, ni se alko kuulostaa ihan älyttömältä. En todellakaan tarvi sitä 9,7 keskiarvoa et pääsen lukioon, mut minkäs mä omille vaatimuksilleni voin.


Pakollinen asukuvapäivitys;
Neuletakki, Gina Tricot
Denimtoppi, Zara
Farkut, Gina Tricot
Tuubihuivi, H&M
Turkislaukku, H&M
Vyö, Pieces

Sori random sisustuskuvat.

Hedelmäsalaattia talven piristykseksi<3

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Otatko sä niitä tyylin jalustalla vai kuvaako joku sun asukuvat ym? Ja voisit tehä huonepostauksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos:) Otan aina jalustalla kuvat, se on oikeesti ollu varsinainen taivaanlahja mulle ku en osaa olla luontevasti sillon ku joku muu kuvaa mua:) Ja huonepostausta on pyydelty paljon, mut en haluais tehä sitä ennen ku saan mun huoneeseen verhot xd

      Poista