torstai 3. tammikuuta 2013

UV 2013

Tää uudenvuodenpostaus saattaa tulla nyt vähän myöhässä, mut eiks se mee niin et "parempi myöhään kuin ei milloinkaan". Tosiaan, uusivuosi tuli vietettyä Pauliinan luona Ainon kanssa. Ilta meni ulkona kävellessä ja raketteja kuvaillessa. Välillä tultiin sisälle, syötiin tortilloja ja pelattiin mun lempi lautapeliä Scrabblea:D Jossain yhden aikaan yöllä katottiin vielä koneelta Paranormal Activity 4. Mentiin nukkumaan joskus neljän aikaan yöllä, mut mä ja Aino ei oikein saatu unta ni juteltiin vielä johonkin viiteen asti:D

Aamulla Ainon piti kyl lähtee jo kymmenen aikaan Poriin, mut mä ja Pauliina sit nukuttiin sen jälkeen vielä johonkin yhteen asti:D
Hah meidän pelissä kelpas vähän muutkin kuin kirjakielen sanat:D

Aino teki mulle kampauksia:)

Terveen näköst meininkii..


Pauliinan naapurit ampu hirveesti hienoi rakettei mut mun kamerast loppu akku ennen keskiyötä joten jäi ne sit kuvaamatta:DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti