keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Winter outfits

Mä muistaakseni tein syksyllä semmosen "Autumn outfits" -postauksen, johon liitin pari asua siltä viikolta. No aattelin nyt tehä samantapaisen, koska unohdin postata maanantain asukuvat, mut toisaalta halusin kuvailla tänkin päivän asun. En halunnu heittää hukkaan kumpiakaan fotoja, koska olin kuitenkin raahautunu niiden takia tonne pakkaseen, eli päätin sit yhdistää ne yhden postauksen alle:)

Maanantai 7.1.2013

Neule, Vero Moda
Denimkauluspaita, Spiritstore
Farkut, Gina Tricot

Kissariipus, Titi Madam

Rannekorut, Cubus & Nomination


Keskiviikko 9.1.2013
 Collegepaita, Zara
Shortsit, H&M
Neulesukkikset, Monki

Sormus, Gina Tricot
Rannerenkaat, Gina Tricot

Kelloriipus, Glitter



Päivien kulusta mulla ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaa, paitsi et aika liikunnallisen alun tää viikko on kyllä saanu:) Maanantaina oli vuoden ensimmäiset nykytanssitreenit; oli muuten tullu paljon uutta porukkaa siihen ryhmään ja yllättävää kyllä, suurin osa oli aikuisia. Eilen ja tänään olin salilla ja sen jälkeen kävin vielä lenkillä. Huomenna ois sit showtanssitreenit, mut ne jää nyt kyllä väliin, koska mun tulevassa lukiossa ois samaan aikaan jonkinnäkönen esittely tulevista kursseista jne. Aattelin et se vois ehkä olla ihan hyödyllinen, koska oon vielä epävarma mun kurssivalinnoista.

7 kommenttia:

  1. aivan sairaan ihania kuvia! ja ihania vaatteita sulla!

    VastaaPoista
  2. Ei hitsi, ko kiva postaus! Nuo kuvat on tosi hienoja:-)!

    VastaaPoista
  3. olin unohtanu lisätä sen kohan jostain syystä, nyt voi ihmiset liittyä:) Kiitos kommentista!

    VastaaPoista
  4. aww ihanat hiukset sulla! :) ja muutenki tosi mahtavia kuvia!

    VastaaPoista
  5. Oot tosi kaunis,sun tyyli on ihana ja rakastan tota bannerii :D

    http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. nice outfits *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. sulla on hyvä persoonallinen blogi! Keep it up. Keltanen villapaita lookki ihanin !

    VastaaPoista