sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Winter breeze

Mun hiihtoloma sai aika "mukavan" päätöksen, ku olin aamuvuorossa töissä kaks viimestä lomapäivää. Toisaalta rahan takiahan tätä teen ja sunnuntaina saa vieläpä tuplapalkan, eli tavallaan huonomminki ois voinu mennä:D

Muuten mun hiihtoloma suju aika kivoissa merkeissä. Alkuviikko meni shoppaillessa; tiistaina olin Emilian kanssa Turussa. Käytiin syömässä ja hankinpa muuten uudet ihonhoitotuotteetkin. Oon noudattanu tätä mun uutta ihonhoitorutiinia alle viikon, ja huomaan jo nyt selviä tuloksia. Teen asian tiimoilta ehkä jossain vaiheessa videonkin, mut haluun vielä seurata miten tilanne jatkuu.
Keskiviikkona kiertelin kaupoissa Annikan ja Iiriksen kanssa, ja ostin uuden nahkatakin itelleni:) Olin kyllästyny siihen vanhaan ja halusin jonkun, mis ois enemmän jotain yksityiskohtia. Takki pääsee näytille tänne bloginkin puolelle varmaan ens viikolla.

 Vaahtokarkkikaakaota<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti