lauantai 11. toukokuuta 2013

Ruins

Laiskuuden multihuipentuma meneillään. Oikeesti, mä en oo tehny yhtään mitään kehittävää/järkevää/aivotoimintaa vaativaa tänään.  Tän tapahtumarikkaan päivän ohjelma on koostunu ruoasta ja Skinsmaratonista. Kohokohtana mainittakoon se, kun näin siilin meidän pihalla.

Harkitsin tässä just videopostauksien tekoon palaamista. Ainoo ongelma on se, et mun pääkoppa on oikeesti ihan tyhjä minkäänlaisista ideoista. Tuntuu et mielikuvitus rajoittuu vaan valokuviin, mut videoiden kanssa lyö tyhjää. Joo voisinhan mä jotain mielipidevideoita väsätä, mut niistä syntyis kiva pikku aasinsilta vanhojen perus ostosvideoiden väliin. Ja muutenkaan en jaksais mitään kommentiboksiin hyökkäävää lynkkausjoukkoa, joka kertois mulle miten mä saan ja en saa ajatella. Lukijat, päätösvalta on teillä, käyttäkää sitä:D
Järjestettiin pikku kuvaustuokio kavereiden kanssa talon raunioiden ja metsän keskellä. Hope you like it.

 

1 kommentti: