lauantai 18. toukokuuta 2013

Summertime madness?

Mä en oikein ymmärrä mistä noi takatalven jälkeiset hellepäivät on yhtäkkiä tullu, mutta ei mulla oo kyllä syytä valittaakaan. Näitä ilmoja oon jo pidemmän aikaa odotellukin ja jo viimeistään surkea vappu sai mut luulemaan, että helteet rantautuu tänne vasta heinäkuun puolella.

Asiasta aasiin, tajusin vasta eilen peruskoulun viimeisen oppitunnin jälkeen, et tää yheksänvuotinen uurastus on oikeesti kohta ohi. Tän jälkeen mulla ois mahollisuus vaan jäädä kotisohvalle ja viettää siinä loppuelämäni, vaikka tottakai mä nyt lukioon meen.
Mun mielestä tää koko yläastekin on tuntunu vaan sellaselta välietapilta. Tottakai tapahtu aika isojakin juttuja, yläasteella esimerkiks tapasin suurimman osan mun nykyisistä parhaista kavereista, mut silti tää kolme vuotta meni ku hujauksessa. Muistan et ala-asteelta lähtö tuntu mun mielestä paljon isommalta asialta, ku oli kuitenki ehtiny kuudessa vuodessa jotenki kiintyä siihen kouluun jne. Kaiken lisäks tän peruskoulun jälkeen mulla seuraa luultavasti viel toiset yheksän vuotta vieläkin ahkerampaa opiskelua, joten uurastus itse asiassa on vasta puolivälissä.
Vaihteeks taas muutamat perus asukuvat uudesta Zaran rakkaushameesta & koulun ysijuhlasta.
 Raitapaita, Only
Hame, Zara
Laukku, H&M
Aurinkolasit, Gina Tricot


näytänpä apaattiselta.

1 kommentti:

  1. 'asiasta aasiin' ihana XD<3 onneks peruskoulun ohimeno häämöttää jo... tsemppii ensvuodelle!

    VastaaPoista