perjantai 12. elokuuta 2011

Back to school


 Neuletakki, 24,95, Gina Tricot
Mietin aika pitkään et ostanko tän harmaana vai valkosena, mut ehkä ihan hyvä et tää tuli nyt hankittuu harmaana, koska vaatekaappi alkaa uhkaavasti täyttyy täl hetkel valkosilla vaatteilla. Tohon alempaan kuvaan kietasin palmikkovyön tohon neuleen päälle, koska ostin tän vähän tota käyttötapaa ajatellen. Tiedä sitten sopisko musta tai tummanruskea vyö paremmin, mut tuo nyt käy ainakin näin alkuun. Neule ainakin on paksua materiaalia joten käy talven paukkupakkasilla :) Ainoo miinus on et toi villakangas hiukan kutittaa ihoa.

 Collegepaita, 14,95, Gina Tricot
Kuvahan ei ole parasta laatuaan, mut paidassa siis tiikerin kuva. Kokeilin tota kaupassa pinkkinäkin mut en vaa pääse siitä mihinkää et pinkki ei mun mielestä sovi mulle yhtä hyvin ku muut värit ja varsinki ku se kilpailee valkosen kanssa johon oon ilmesesti aika lailla mieltyny, mut ehkä kyseessä onki vaan se et en itse hirveesti pidä pinkistä. Tällä hetkellä kaapista ei taida löytyä yhtään kirkkaanpinkkiä vaatetta, mut ehkä se on ihan hyväkin etten anna mitään pinkkiin pukeutunutta stereotyyppistä blondivaikutelmaa :DD


 Farkut, 34,95 e, Gina Tricot
Nää on kyl mun mielestä hyvä ostos ja näissä kuvissa pitäis vähän paremmin erottuakin toi oliivinvihree väri. Tosiaan, värihän on vähän erikoisempi enkä ainakaan itse omista tän värisiä ennestään. Lisäks noi viel mukavat päälläkin:)

 Neuletakki, 19,95 e, Gina Tricot
Halusin valkosen perusvillatakin ja mähän liitin yhteen aiemmista postauksista kuvan ginan villatakista, jossa oli kultaset napit. No ostin nyt kuitenki ton ja toi on vähän pidemmänmallinenki, jota itse asias alunperin halusinki

 Onlyn tuubihuivi, 9,95 e, One Way
Mun mielestä tää oli vaan jotenki kiva ku toi turkoosi väriki on mun lemppari ja sitte siihen yhdistettynä toi kukkakuosi :)


Marimekko-kukkaro, 14,95 e, Stockmann
Tuohan on siis kukkaro, mut sen verran isokokonen et käy penaalista kouluun. Tiesin jo alunperinki lähtiessäni etsiskelemään uutta penaalii, et haluun jonkun Marimekkokuosisen. Mul ei ollu mitään tietoa mitä sellane tulis maksamaan, mut onneks löysin Stockalta mieleiseni ja hyvään hintaankin vielä :)

Faber Castellin musta tussipaketti, 9,50 e + musta Stabilo, 0,90 e, Akateeminen kirjakauppa
Mun vanha musta Stabilo oli kuivunu käytössä, joten ostin uuden. Samalla hankin myös ton tussipaketin, josta löytyy tusseja neljää eri paksuusluokkaa. Oon omistanu ton paketin aiemminki, mut aikaa myöten jokanen niistä tusseista kuivu, joten ostin nyt uuden ku laatukin oli ollut hyvä ja hinta kohtuullinen.

Eli tässä nyt näitä ostoksia, toivottavasti tykkäsitte ja jättäkää vaik kommenttia ja omia mielipiteitä oheen :)

9 kommenttia:

  1. kaikki on tosi kivoja, varsinki noista housuista ja neuleista tykkään!!:)

    VastaaPoista
  2. Juu kiva että muutkin tykkää:D

    VastaaPoista
  3. tost ekasta neuletakista, mun mielest siihen sopis joku vähä tummemman ruskee vyö... (:

    VastaaPoista
  4. Okei, hyvä et sain jonku ulkopuolisenki mielipiteen:)

    VastaaPoista
  5. Tää ei nyt liity tähän postaukseen, mutta kuitenkin mä tykkäsin enemmän ku sulla oli suora otsis kuin tuollainen sivu.:) Halusin vaan kertoa ja mun mielest sun blogi on tosi kiva ja selkeä.:D Btw noi vaattet oli kaikki mun mielestä kivoja.:)

    VastaaPoista
  6. On mulla edelleen suora, mut kietasen sen nykyään vaan sivulle:D Aattelin et nyt ku hiuksetki kasvanu vähä pidemmiks, ni sivu näyttäis paremmalta ku suora. Ehkä pitää kysyy kampaajalt sit mielipidettä:D Kiitti muuten ja kiva et tykkäät, sekä vaatteista että blogista ;DD

    VastaaPoista
  7. Miks penaalia pitää kuvata blogiin tai jotain kyniä? Ja tiikeripaita on kamala. Et kai aio käyttää noita farkkuja paidan päällä?

    VastaaPoista
  8. On näemmä aika vaikeeta antaa rakentavaa kommenttia. Kerrohan miks en sais kuvata penaalia ja kyniä blogiin? Tää on mun blogi, ei sun joten et päätän itse mitä laitan tänne. Halusin kuvata kaikki ostokset ja kuvaan jatkossakin. Vaatteista sen verran, että harmi jos sun mielestä paita on kamala, jotkut vaatteet jakaa mielipiteitä ja toi on ilmesesti sun. Ja kyllä, aion käyttää farkkuja paidan päällä. Harmi jos sua ei se miellytä tai jos löydät siitäkin aiheesta jotain valittamista mut eipä mua se liiemmin edes kiinnosta :D

    VastaaPoista
  9. HAHAHAHAHAHAHHA!

    Urpå hanki elämä, on otsaa tulla kommentoimaan toisen blogiin!

    Sä oot varmaan just sellainen urpå, jolla on paita housujen päällä, lenkkarit jalassa ja reppu selässä. Ootko koskaan kuullu meikeistä, et vissiin!
    OOt niin sooo läässstt yeeaarr!

    tikrupaita on jees, farkut todellakin paidan päälle!

    <3llä sis

    VastaaPoista