perjantai 26. elokuuta 2011

Get ready for the kick drum

Noni, kuten huomaatte MUN NETTI TOIMII<3 On toiminu eilisestä asti ja ihanaa ku pääsee kunnolla koneelle :)
Mulla ei valitettavasti oo viime päivistä tai tänpäiväsestä kuvasaldoo joten saatte tyytyy johonki valmiskuvasäätöön mutsiis vietin ihan sairaan hauskan perjantain Annikan, Mirkan, Pauliinan ja Sagan kanssa. Mentiin ensin koulun jälkeen keskustan heselle ja vietettiin siel pari rändömii tuntii:D Ja tarkotan oikeesti kaikkee rändömii, mut ei siit sen enempää ku en jaksa selostaa kaikkee typerää mitä keksittiin siel:D
Heselt suunnistettii Kirkkopuiston leikkikentäl mut joku mies hääti meiät pois ku meiän jutut kuulemma pelotti kaikki pikkuset pois:D En iha ymmärtäny sen miehen pointtii koska se ite vaa pelas siel jotai tennist ni onko sen asia että me pidetään vaan hauskaa ja sitä paitsi se oli iha yleinen leikkikenttä ja me oltii muutenki asiallisii.
No mentiin sit rantaa penkil istuskelee sinne kuparivuoren lähel ja hengattiin siel ja puhuttiin järkeviä. Jossain vaihees illemmalla lähettiin kotiin:D Se matka vähän veny ja sen aikan mun nörttilasien päält ehittii ajaa pyöräl ku ne tippu mun pääst kadulle ja ne vähä hajos (mahollisuus kuitenki korjata) ja sit Pauliina ja Saga halus viel käyä ukkikses ostaa ESää ja nyt ne on tuol fb's iha pärinöis :DD




 Ai niin, en sit varmaa bloggaile pariin päivään ku huome lähen yheks yöks semmosel partiojohtajuuskurssil ni en luonnollisestikaa siel pysty datistelee ja voi olla et sunnuntain oon vaa niin väsyny etten jaksa kirjotella :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti