tiistai 2. lokakuuta 2012

Every wrong turn that you make will also be my mistake

Anteeks bloggaustauko, ei ollu fiilistä kirjotteluun ja en halunnu väkisin alkaa mitään tekstiä väsäillä, ni päätin sit vaan antaa päivien kuluu ilman postailuja.
Viikonlopun kulusta sen verran, et lauantaina oltiin leffassa kattomassa Polttarittaret ja se oli tosi huono! Tai no ei nyt huonoin näkemäni elokuva, mut en voi hirveesti suositella et kulutatte 12 e leffalippuun, et pääsette kattomaan tota. Musta ton traileri vaikutti aika hyvältä ja tosta ois oikeesti saanu ihan hauskan elokuvan, mut lähinnä ne vitsit oli väkisin väännettyjä ja koko leffan pointti tuntu olevan yhdessä revenneessä häämekossa.
Sunnuntaina mulla oli työvuoro, mut oon oikeesti kyllä tosi tyytyväinen jokasesta työvuorosta saan, koska  a) oon pahasti rahapulassa koko ajan  b) viikonlopun tai varsinkaan sunnuntain työvuoroja ei mulle tipu ihan tosta vaan joka viikonloppu (ja mä en kouluviikolla voi töitä tietenkään tehdä)  c) sunnuntaina saa kaksinkertasen palkan normaaliin verrattuna;)

Eilen oli nykytanssitunti ja alettiin tekee meidän esityssarjaa:) Tänään oli sit taas koulussa valokuvaustunti ja näätte alempana vähän päivän kuvailusaldoa". Koulun jälkeen mentiin Mirkalle ja juteltiin siellä, katottiin telkkaria (ja Magic Mike -leffaa!) ja jotain tollasta perusjuttuu..
Haha, aiottiin viettää Mirkalla aikaa ulkona, joten päätin laittaa lämmintä päälle:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti