lauantai 6. lokakuuta 2012

Fearless on my breath.

Pientä kirjotusta luvassa tästä mun lauantaipäivästä. Mitään ihmeellistä en juuri tehny, mut sain kuitenki pari hyödyllistä juttua suoritettua.
Pauliinalta saavuin siis tänään kotiin joskus puol kahentoista aikaan pienen migreenin saattelemana (oisko johtunu siitä, et nukuin koko yön ilmapatjalla, jossa oli reikä, ja joka tyhjeni sen yön aikana eli nukuin käytännössä kovalla lattialla:D). Menin nukkumaan tunniks ja heräsin jossain vaiheessa siivoomaan mun huonetta, joka oli ku pommin jäljiltä, koska mulle tuli vähän kiire perjantaina koulun jälkeen ennen niitä synttärijuhlia. Ois pitäny ottaa kuva siitä mun huoneesta, lattiaa ei ees näkyny ku se oli ihan täynnä tavaraa ja vaatteita. Ton siivoomisen ohessa imuroin myös koko talon, sen jälkeen pakkasin jalustan ja kameran laukkuun ja lähdin ulos kuvailemaan tulevaa banneria varten. Musta aurinkoiset syyspäivät on ihania, kun kaikki kauniit värit jne. tulee niin hyvin esiin ni oli pakko hyödyntää tää hyvä sää vaikken millään ois jaksanu lähteä. Alla muutamia otoksia, mitä luultavasti en aio käyttää siihen banneriin..

Sain kuitenkin aika hyviä otoksia, ja huomasin et kamerajalusta on kyl ollu tosiaanki hyvä ostos. Yleensä oon joutunu pyytää kaveria kuvaamaan mua banneria varten, mut jalusta on itse asiassa parempi vaihtoehto. Joskus on hankala kuvailla kaverille et kuinka etukenossa haluaa sen kuvan ja kuinka matalalta tai korkealta tai läheltä zoomattuna. Lisäks en oo oikein hyvä kameran edessä, sillon ku joku muu on ottamassa niitä kuvia. Muutamia hyviä kappaleita viel tähän loppuun..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti