torstai 13. syyskuuta 2012

Cover your eyes so you don't know the secret.

Jes, i'm back ja netti toimii taas:) Vaikka vihaan näitä katkoksia, ni huomaa ainaki et kuinka paljon itse asiassa tarviin nettiä esim. bloggailuun ja musiikinkin lataamiseen, ku tohon Lumiaan ei voi esim. puhelimen netillä suoraan ladata kappaleita vaik Lataayoutubesta tai jostain, vaan kaikki pitää hoitaa koneella jonkun Nokian Zune-ohjelman kautta. Tai noin mä ainakin oon sen tottunu hoitamaan.

Yritän jotenki selkokielellä ja aika lyhyesti selostaa teille kuluneen viikon tapahtumia. Viime perjantaina eli viikko sitten käytiin kavereiden kanssa kattomassa Magic Mike leffateatterissa. Ihan perusok leffa musta, ei mikään must-see, mut ei se nyt ihan huonokaan ollu;D Lauantaina vietettiin meillä aikaa Annikan, Essin ja Mirkan kanssa ja sunnuntaina olin sit taas vaihteeks töissä.
Maanantai meni nykytanssin merkeissä ja eilen eli keskiviikkona sit taas oltiin Pauliinan luona koko kaveriporukalla. Harmi ku mulla ei oo eilisen asusta kuvaa, tykkäsin siitä jotenki niin paljon:D No ehkä laitan sen saman kokonaisuuden joku muu päivä taas päälle..
Tänään oli sit showtanssi ja tulin sielt tunti sitten kotiin. Äsken pistin Dancen tallentumaan boksille, et saisin rauhassa datailla. Bloggaamaan oli ainakin pakko päästä. Viel tähän loppuun kuvailua mukaan lukien päivän asu..
Tweedbleiseri, Passage
Pitsitoppi, Monki
Farkut, Gina Tricot
Saapikkaat, Dinsko

 Rannekorut, Nomination ja Vero Moda

Sydänkaulakoru, Vero Moda


Pari kappaletta vielä tähän loppuun:






2 kommenttia:

  1. voitko joskus tehdä huonepostauksen vaikka videolla? Mua kiinnostais ainaki nähä sun huone:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ois suunnitelmissa toteutella tommonen ja itse asias haluaisin ihan kauheesti tehdä sen jo, mutta kun mulla ei oo tässä huoneessa vielä verhoja ton vanhan ruman kattolampunkaan tilalle en oo saanu viel hankittua uutta. Haluaisin tavallaan esitellä tän mun uudistuneen huoneen ihan täysin valmiina, mut voi olla et teen sen kyl keskeneräsenäkin, kun ainakin sen lampun hankkiminen saattaa hinnan takia viivästyä..

      Huonepostaus tulee kyllä varmaan videolla ja yritän muutenki tehä jatkossa taas enemmän videoita:)

      Poista