tiistai 18. syyskuuta 2012

Koulupäivä & muuta randomia

Taas tämmösen suhteellisen inspiroivan otsikon keksin tohon, mut ei voi mitään. Ei oikein ajatus kulje.
Tosiaan kuvasaldoiluu koulupäivästä jne. Mulla oli kamera mukana, ku luulin et on valokuvaustunti, mut vast koulussa muistin et se olikin tän päivän osalta peruttu. No sainpahan ainakin jotain materiaalia tänne blogin puolelle vaik ärsyttiki raahata sitä järkkäriä koko päivän mukana (mulla ei oo enää lokeron avainta, joten en voinu sitä sinnekään tunkea).

Luulin tosiaan et pääsisin tänään sinne lääkäriin, mut ei sitte mentykään sinne. Mulla on siis ollu tässä nyt jo aika kauan sattunu toi säären etuosa (en tarkalleen tiedä kuinka kauan ku en muista millon se alko enkä aluks varmaan ees noteerannu sitä kipua mitenkään). Se on nyt tässä ajan mittaan alkanu tosiaankin häiritä esim. juoksemista, ja kävin viime viikolla terkkarilla, ni se kirjotti mulle vapautuksen juoksusta koululiikunnasta. Tää ei siis todellakaan oo mikään typerä syy, et saisin vapautusta esim. Cooperin testistä joka meillä ois tiedossa ens viikolla, vaan mä en ihan oikeasti pysty juoksemaan yhtään. Muuten kyllä liikkuminen ja esim. tanssiminenkin sujuu ihan hyvin, ellei nyt ihan mitään superrankkoja paljon jalkatyöskentelyä vaativia sarjoja ala vetämään.
Mulla on todennäkösesti jonkin tyyppinen rasitevamma, terveydenhoitaja epäili luukalvojen tulehtumista, mut se saattaa olla joku muukin rasitevamma.
ilmeet..



Vois alkaa lukee matikankokeeseen eli adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti