torstai 20. syyskuuta 2012

PIDENNYKSET

Nyt mulla on ne; mun iki-ihanat hiustenpidennykset<3:) En muista oonko puhunu niistä aiemmin täällä blogin puolella, toivottavasti oon, koska muuten ootte varmaan ihan kuutamolla tästä asiasta. Anyway aloin tässä loppukesän puolella haikailla pidennyksistä, koska haluaisin ihan hirveesti pitkät hiukset ja vaikka ne varmaan kasvaa tässä koko ajan kovaa vauhtia, en jaksanu odottaa siihen asti et ne on viimein tarpeeks pitkät. Keksin sit "oikoreitin" ja tilasin (kyllä, omilla rahoillani, ei ole isin luottokorttia vingutettu) hiustenpidennykset dreamhair.fi'stä. 129 euroa noista maksoin ja itse asiassa en tilannu suoraan klipsipidennyksiä vaan hiusnauhaa, ja siihen vielä 10 kappaletta kiinnitysklipsejä, jotka ompelin ihan neulalla ja langalla kiinni siihen hiusnauhaan. Syy miks tilasin tota hiusnauhaa on se, et suunnilleen sama grammamäärä (=110 g) hiusta siinä klipsipidennyspaketissa makso 30 euroa enemmän. Myöskin kyseisessä pakkauksessa ois ollu 8 eri hiusklipsiä (tai hiusosiota tai mitä lie ovatkaan..) joten mulla ois ollu ihan hitosti niitä klipsejä kiinni päänahassa ja tietenkin siinä tapauksessa niitä ois ollu vaikeempi peittää. Kun ostin tota pitkää, jotain metrin levyistä hiusnauhaa, sain ite leikata siitä sopivan pitusia pätkiä, ja ommella vaikka kaks hiusnauhan pätkää päällekkäin, niin et siitä tulee paksumpi hiusosio. Ette ehkä tajunnu, mut selvennykseksi; mun tarvii laittaa vaan neljä eri hiusosiota päähäni saadakseni yhtä paksun lopputuloksen kuin kahdeksalla eri hiusosiolla, mitkä ois ollu siinä valmissa klipsipidennyspaketissa.

Aattelin et teen jonkinlaisen videon vielä, mis puhun hiukan lisää näistä pidennyksistä. Sitä siis odotellessa hiukan kuvia uusista hiuksista.
Ai niin ja itse asiassa nää pidennykset saapu jo kaks tai kolme viikkoa sitten, mut kun on hiusnauhasta kyse, niin siinä sitä tukkaa ei oo mitenkään kerrostettu eli kun kiinnitin ne pidennykset mun hiuksiin, lopputulos oli tosi epäaidon näkönen. Mulla oli vasta eilen kampaaja-aika, jossa se kampaaja kerrosti nää pidennykset ja samalla vaalensi mun omia hiuksia enemmän niiden värisiks:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti