tiistai 13. marraskuuta 2012

Haaste:)

Jes, mulle tuli taas haaste pitkästä aikaa. Oikeesti tykkään tehä näitä tosi paljon, eli aina jos saatte haasteen, ni voitte ihan vapaasti haastaa mutkin:)
 
This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 readers to get regonized.

1. Each person tagged must post 11 facts about themselves
2. They must also answer the 11 questons the "tagger" has set from them
3. They must create new 11 questons to ask bloggers they have decided to tagg
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 readers and tagg them to the post
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no back tags


Kiitokset Janettalle haasteesta:) Hän oli omassa blogissaan laittanu noi faktat tumblrkuvien muodossa, joten aattelin itekin tehdä niin.

1. Tykkään ihan kauheesti vedestä ja kesässäkin se mun lempijuttu on se, et voi mennä rannalle ja uimaan. Harmi vaan et Suomen merivedet ei mitään hirveen kirkkaita oo, eli mitään snorklailua täällä ei voi harrastaa. Mun haaveena ois päästä joskus jonnekin Koralliriutalle snorklaamaan.

2. Tää on niin totta, vaik en tiiä näytänkö sitä päällepäin. Mua ärsyttää jopa sekin ihan suunnattomasti, jos vaik vastaan tunnilla väärin, vaik ei se opettaja sillon ees arvostele mua:D Tiiän et kukaan ei oo täydellinen, mut mä en todellakaan osaa ottaa kritiikkiä hyvin vastaan ja se ei oo hyvä juttu, mut en voi sil mitään.

3. Kyllä ystävät ja perhe tietää et millanen oon, mut musta tuntuu et ventovieraat uskoo, et oon joku tosi hiljanen ihminen, jolla ei oo muuta elämää ku koulu. Mä oon ite huomannu sen, et ihmiset on yleensä ihan erilaisia, ku niihin vaan vaivautuu tutustuu. En oo ikinä ollu mikään maailman sosiaalisin ihminen, mut en kyl todellakaan oo mikään hiljanen jos mut vaan oppii tuntemaan. Ja se ei tarkota, et jos panostan kouluun, ni mulla ei ois muuta sisältöä elämässä:D

5. Tää ei tarkota, etteikö joillekin ihmisille sopis lyhyt hiusmalli paljon paremmin kuin pitkät kutrit. Itselleni kyl haluaisin pitkät hiukset ja kasvatankin niitä tällä hetkellä. En silti kadu, et leikkasin ne sillon seiskalla, koska olin sillon niin kyllästyny pitkiin hiuksiin ja pieni vaihtelu virkistää joskus.

6. Luen tosi paljon kirjoja ja yleensä samastun niihin kirjan hahmoihin aika paljon. Usein harmittaa, et niitä henkilöitä ei oo olemassa oikeessa elämässä, koska haluisin niin paljon tutustuu niihin:D

7. Vihaan ihmisten edessä tai jossain julkisella paikalla itkemistä. Harmi vaan, et itken itse asiassa aika pienistä asioista, varsinkin jos on joku riita käynnissä. En tiiä onko se lapsellista, mut en oikeesti voi sille yhtään mitään:D

8. Mun vanhemmat on sanonu, et haaveilin jo pienenä ihan liikaa ja myöhästyin melkein aina joka paikasta:D No en oo tota tapaa ainakaan vielä parantanu, uppoudun meinaan tosi helposti ajatuksiini, olin sit ihan missä paikassa tahansa.

 9. Yleensä oon aika päättäväinen asioiden suhteen, on kyse sit koulusta tai mistä tahansa. En luovuta helposti ja sen takia varmaan mun kouluarvosanatkin on niin hyvät, koska vaadin iteltäni tosi paljon, enkä luovu mun tavoitteista. Oon myös aika periksiantamaton mun mielipiteiden suhteen:D

10. Tän asian on varmaan lukijatkin huomannu. Ostelen ihan liikaa kaikenlaista, mut oon silti tietenkin ilonen et mulla on töitä, vaikka käytänkin kaiken palkasta shoppailuun. 

11. Joskus muut ihmiset voi ajatella, et oon välillä vähän lapsellinen, mut mä en pidä sitä huonona asiana:D Tää ei nyt tarkota, et leikkisin tai mitään, mut joskus saatan sekoilla tai käyttäytyy jotenkin muuten oudosti muiden mielestä:DD Musta on kuitenkin hyvä asia, et osaa heittäytyy ja miks elämän pitäis olla niin vakavaa? Ei se merkkaa niin paljon, mitä joku ihminen, jota et edes tunne, ajattelee.

HAASTAJALTA SAADUT KYSYMYKSET

1. Mikä saa sut iloseks?
-  Ystävät ja niiden kanssa aikaa viettäminen, nauraminen, shoppailu..:D
 
2. Paras asia joka on tapahtunu sun elämässä tähä menessä?
- Varmaan kaikkiin mun ystäviin tutustuminen, ne on edelleen yks mun elämän tärkeimmistä asioista enkä pärjäis mitenkään jos mulla ei ois niitä.

3. Onko sulla ihmisiä joille voit kertoo kaiken?
- On.

4. Mikä tekee sut surulliseks?
-  Ilkeet ihmiset, jotka puhuu pahaa selän takana tai muuten vaan käyttäytyy tosi keljusti. Ja lisäks se tunne, et on yksinäinen.

5. Lempibiisi tällä hetkellä?
- Daft Punk - Something about us (Xristo remix) tai Ellie Goulding - Only you TAI Of Monsters and Men - Mountain sound:D

6. Muutaisitko mieluummin Narniaan vai MikäMikäMaahan?
- Narniaan ku siellä on niin ihana luonto ja sit se leijona<3
 
7. Oletko ollut koskaa rakastunut?
- En
 
8. Lempileffa?
- Ää vihaan tätä kysymystä, ku niitä on niin monia. Paranormal Activity 4, Burleski, Lèon, Paholainen pukeutuu Pradaan. Sinkkuelämää, Kuutio, Geishan muistelmat, Easy A, Jätä se.. niit on hirveesti:D
 
9. Asia, jota inhoot eniten kokomaailmassa?
- ilkeys
 
10. Missä maissa olet ollut?
- Thaimaassa ja Ruotsissa.. ja no tietty Suomessa:D
 
11. Mitä kieliä puhut?
- Suomen lisäks sillee kunnolla vaan ruotsia ja englantia, mut osaan myös vähän thaita. Haluisin kyl opetella ranskaa.

MUN KYSYMYKSET HAASTETUILLE
1. Haluisitko luopua jostain asiasta sun elämässä, ja jos kyllä niin mistä?
2. Lempi kirja?
3. Pelottaako tulevaisuus (siis kaikki, et tuutko saamaan töitä, opiskelupaikkaa jne.) sua ikinä?
4. Kappale, jonka kuulit viimeksi?
5. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan, jos sun pitäis elää viikko jossain ikkunattomassa bunkkerissa, mis ois kyllä riittävästi ruokaa, juomaa jne.
6. Mitä söit viimeksi?:D
7. Kokeilisitko extremeurheilua edes kerran elämässäsi?
8. Sun tulevaisuuden haaveammatti?
9. Elätkö useimmiten hetkessä vai tulevaisuutta ajatellen?
10. Mainitse yks hyvä ja yks huono puoli itsestäsi.
11. Mainitse yksi asia, jota pelkäät.

HAASTAN
 http://withmyownstyle.blogspot.fi/
 http://vilssu.blogspot.fi/
 http://mirkaerikajaessiilona.blogspot.fi/
http://lifebysaga.blogspot.fi/
http://natzka.blogspot.fi/
http://rousii-rousiii.blogspot.fi/
http://idetiini.blogspot.fi/
http://lifeinthisbubble.blogspot.fi/
http://kukkakedon.blogspot.fi/
http://betterthingsarecoming.blogspot.fi/
http://just-be-awesome-venla.blogspot.fi/
 
 

6 kommenttia:

  1. Kiitos :) Mulla on kyl yli 200 lukijaa mut ei kai se niin tarkkaa ole.. :D

    VastaaPoista
  2. Ihana ulkoasu! :)

    http://cantstopmissinyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sulla on kivanoloinen blogi, ja oot nätti:-)!

    www.life-is-like-photo.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. kiitos haasteesta, oon tehny tän kyllä vähän aikaa sitten :/ katotaan jos teen tän silti ! :)

    VastaaPoista
  5. Kiva kun selität noiden kuvien ohella kanssa!:)Piristää kummasti postausta!
    havealaugh-sonja.blogspot.fi Mulla on arvonta menossa, kantsii käydä kattoo:-)!

    VastaaPoista