torstai 8. marraskuuta 2012

Metripostaus.

Huomasitte ehkä et esiinty jälleen pientä postaustaukoo. Syy oli jälleen kerran yllätys yllätys se, että netti ei toiminu ja itse asiassa taaskaan ei kyllä voi syyttää asiasta Soneraa. Eilen nimittäin irrotin modeemin johdot ja kytkin ne uudelleen ja netti alko yllättäen toimia:D Meidän perheestä löytyy kyllä aika tekniikan ihmelapsia, kun vasta viiden päivän jälkeen tajuttiin kokeilla tota ratkasua.

Yritän selostaa teille parin viime viikon tapahtumat aika lyhyesti. Ensinnäkin, viime viikon keskiviikkona oli tiedossa Kakola-näytelmä Turun kaupunginteatterissa. Mentiin kattomaan se ilmasutaidon valinnaisryhmän kanssa, eli siis koulu sponsoroi sen. Ihan hyvä näytelmä omasta mielestä, ei kyllä paras mitä oon nähny, koska musta se loppu jotenkin tönkösti ja ennalta-arvattavasti ja koko käsikirjotuksessa ei ollu kyllä mitään yllättävää. Lisäks se oli rockmusikaali, eli ne lauletut kappaleet ei oikein ollu mun mieleen, mut toisaalta näähän on vaan yksittäisiä mielipiteitä. Aika monen muun mielestä se näytelmä kyl oli tosi hyvä.
Päivät on kulunu ylipäätään vaan lähinnä kavereiden kanssa. Ohjelmassa on ollu mm. hohtokeilausta ja halloweenin viettoa. Kuvasaldoa alempana ja lataan pari videotakin tänne, kun aattelin et ne tekis postauksista vähän monipuolisempia. Niiden laatu on kyllä kuraa, mutta se on Youtuben vika..

Slender on jotenkin vaan niin hirvee peli, mut ollaan silti jotenki onnistuttu koukuttumaan siihen:D

Mun silmät näyttää olevan puoliks kiinni, vaikka oikeesti Photobucket vaan muutti tän laadun rakeiseksi.

Verratkaa mun keilaustyyliä..

 ..Essin keilaustyyliin. Kumpikohan mahtaa olla parempi:D

Keilaamisen aikana ehti tulla nälkä eli matka jatku kohti heseä..

Halloween:)

Pauliina oli kuin suoraan Lady Gagan Born this way -musiikkivideosta, kun sillä oli pinkit hiustenlatvat, korkee ponnari ja samanlaiset meikitkin:)

Vampyyri-Saga:D

  
 
Hah, pelattiin jotain toistakin ns. "kauhupeliä", jossa ei kyl ollu mitään pelottavaa. Meiän oli myös pakko näyttää Ainolle Sinister -leffan traileri, koska se vihaa kauhuelokuvia ja haluttiin sen reaktiot videolle:D Ollaan varmaan menossa kattomaan tota leffaa ens viikolla.

Maanantaina alko muuten tet, ja oon siis yhdessä Turun Scandic-hotelleista töissä. En hirveesti tykkää näistä hommista, mut ihan sama, nopeasti se on ohi ja lisäks mulla on nyt ollu tällä viikolla kaks vajaata tetpäivää fysioterapeutti- ym. käyntien takia.
Ilmeisesti oon kuitenkin hoitanu aika hyvin työni, koska eilen paikan keittiöpäällikkö tarjos mulle neljän tunnin iltavuoroa siellä. Oin vähän kauhuissani aluks, koska luulin et joudun tarjoilemaan pöytiin ja en tiiä onko se ihan paras työtehtävä mulle. Hyvin se kuitenkin meni, loppujen lopuks tarjoilin aika vähän ja en edes feilannu montaa kertaa:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti