torstai 20. lokakuuta 2011

Haaste vastaanotettu

Säännöt ovat seuraavanlaiset: 
 kiitä haasteen antajaa
  • anna haaste kolmelle bloggaajalle
 ilmoita näille kolmelle haasteesta
       • kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi
Eli siis kiitokset Pauliinalle haasteen antamisesta<3 :) 
Noita kaheksaa kohtaa oli vähän hankala keksiä, mut onnistuin kuitenki:D Ja pahottelut, jos selitykset on jokasessa kohdassa vähän pitkät, mut minkäs sille voi et on paljon sanottavaa :D

1. Oon unohtelija 
Unohtelen oikeesti aika paljon asioita ja siks myös hävitän aika paljon tavaroita. Tää ärsyttää mua itseänikin tosi paljon, mut en vaan voi sille mitään. Just toi tavaroiden kadottaminen ärsyttää mua suunnattomasti. Saatan vaan laskea jonkun esineen käsistäni hetkeks ja minuutin kuluttua en muista mihin jätin sen. Monta kertaa oon unohtanu vaikka kännykän kylppärin lämpöpatterin päälle tai ettiny vaikka pantaa jostain, kunnes oon tajunnu että se on mun päässä. Hyvä esimerkki tosta tavaroiden kadottamisesta on se, kun kadotin mun Jet Set-kellon. Tuolla jossain maailmalla se on vieläkin.
  
2. Fanitan vintagea
Tykkään kauheesti esim. vintagetyyppisistä vaatteista, ja iteki huomaan semmosiin ainaki kaupassa tykästyväni. Kaikenlaisiin vintageaiheisiin sisustusesineisiin oon myös ihastunu, ja on aina ilonen yllätys ku törmää johonki kauppaan, jossa tommosta krääsää myydään.

3. Käytän paljon koruja
Yhdistän koruja varsinkin ihan peruspitkähihasten, neuletakkien ja kauluspaitojen kanssa. Mulla on tosin yleensä aina vähintään korvissa korvakorut ja ranteessa Nominationit, mutta just noiden edellämainittujen  vaatteiden kanssa laitan yleensä myös vähintään kaulakorun ja toisinaan lisään sit sormuksenki. Toi korumäärä saattaa ehkä jostain tuntua paljolta, mut mun mielestä aika moni asu vaan näyttää vähän tylsältä ilman ja sitä paitsi noista kaikista koruista ehkä ainoat jotka näkyy päällepäin, on se kaulakoru ja sormus, koska rannekorut jää pitkien hihojen alle piiloon ja pieniä nappi-/timanttikorviksia ei usein edes nää hiusten alta. Ainakaan omasta mielestäni en oo mikään kävelevä korukauppa, koska tiedän kuitenkin millon liika on liikaa:D


 4. Oon koukussa herkutteluun
No toisaalta, kukapa ei ois, mut mun lempinimi Karkki on just tullu siitä ku jo pienestä pitäen oon ollu kauhee sokerihiiri. Tyhjensin aina jokasen keksipaketin ja karkkipussin kodin kätköistä, ja teen itse asiassa niin vieläkin:D Joten vieläkin oon vähintään yhtä addiktoitunu kaikkeen makeaan.

5. Otan aika lailla paineita koulunkäynnistä
Menestyn tietääkseni aika hyvin koulussa, ja mulla on kauheet paineet pitää sitä koulumenestystä yllä. En hyväksy iteltäni alle kasia suunnilleen missään aineessa, ellei koe sitten ole ollut tavallista vaikeampi tai luulen et se on menny paljon huonommin ku yleensä. Joissakin aineissa mun on vaan pakko saada yli ysi jokasesta testistä ja aineesta. Joistakin tää saattaa kuulostaa ihan älyttömältä, mut mä en halua tuoda itelleni tai muille sitä pettymystä, et mun numerot laskis. En silti kuitenkaan vaan lue kokeisiin yötä päivää, koska jostain syystä mulle jää usein asiat päähän vähän vähemmälläkin.

6. Oon shoppailuholisti
Ei tää vaadi mitään erikoisempia selittelyjä. Kuten oon aiemmin joskus maininnu, oon onnellinen ku shoppaan ja saan hankittuu uusia vaatteita jne. Oon lukemattomia kertoja toivonu, et oisin niin rikas et voisin ostaa mitä haluan ja vaan shoppailla joka päivä, mut toisaalta sit varmaan sekään ei tuntuis enää niin kivalta, kun sais kaiken mitä haluaa.

7. Valokuvaan paljon
Vaikka en ehkä ammattimielessä ajattelisi valokuvaamista, ni tykkään siitä silti tosi paljon ja vaikka mulla onkin nyt vaan tää pokkari, ni sitäkin paremmalta se sit tuntuu, kun vihdoin saan järkkärin. Mielestäni oon ihan semihyvä kuvaaja, ja kameraa tulee käytettyy lähes joka päivä. Joskus tuntuu et huomaan ympäristössä jotain ihan pieniiki hienoi asioita, mistä muut ei tunnu välittävän, ja haluun sit ikuistaa ne kameraan. 
 
8. Kissat on lempieläimiä
Eläimet ylipäätään on mulle aika lähellä sydäntä, mut ku oon koko 14-vuotisen elämäni eläny kissojen keskellä, ni ne on sit niitä, jotka on mulle erityisiä. Omistan tällä hetkellä kolme kissaa, ja neljäskin kyllä kelpais mukaan, mut siitä tulis sit ehkä vähän liikaakin vaivaa, kun noiden kolmen muunkin kanssa on ihan tarpeeks tekemistä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti