sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Synttärit

En ehtiny eilen postaa koska olin Ainolla viettämäs sen 14v.-synttäreitä :) Kokoonnuttiin Pauliinan, Mirkan, Essin, Sagan ja Annikan kans niille, chillailtiin vaan, kuunneltiin musiikkii, otettii fotoi ja tota rataa:D Jossai vaihees iltaa keksittiin myös aika älyttömiäki ideoita, mut se nyt kuuluu aina asiaan ja olipahan ainaki hauskaa:D Alun perin Pauliinan ja Sagiksen ei pitäny jäädä Ainolle yöks (toisinku meidän muiden) mut sit loppuje lopuks me taivuteltiin ne jäämää:D Haha noi oli puolet yöstä Omeglen videochatis ja bongaili sielt bieberin ja cody simpsonin näkösii ihmisii :D Aluks meki Essin ja Annikan kans hilluttiin siin mukana mut löydettiin itsemme sit loppujen lopuks istumast Ainon kylppärissä puhumas jotai mielenkiintosii ja pelaamas korttii:D Tylsää ei kyl ollu yhtää ja laitan jotai sekavaa kuvasaldoo viel tähän loppuun..








 ???



Jossain vaihees lähettiin myös ulos ja päädyttiin jotenki jonneki metsäänki sit juoksemaan :D + bongattiin maailman isoin etana



Ai niin muuten, oon siis nyt jo saanu sen mun kosketusnäyttökännykän ja oon iha rakastunu siihen<3 Toi siis on mun ensimmäinen älypuhelin ja kiva päästä puhelimellakin nyt nettiin yms. Kuvaan sen kapulan vaikka huomenissa ja postaan kans vähä kommenttia siitä.

4 kommenttia:

  1. Mää yksiksee huudan vaa tos ekas kuvas..voi lol! xD :) joo tiiät sit varmaa kuka oon hähäää

    VastaaPoista
  2. kiva blogi hermanni!!

    VastaaPoista
  3. aika rajut bileet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahwhwhah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  4. Kiitos vaan, Annika :) Ja joo oli erittäin:D

    VastaaPoista