maanantai 17. lokakuuta 2011

Like Nicki Minaj having pink Fridays

Onnistuin kuvaamaan tänään ne hesan ostokset ja lisäsin mukaan vielä eilisen ostokset Turusta. Mun piti alunperin ostaa vaan uus eye liner, mut en vaa pysy erossa kaupoista. Välil näyttää siltä et tuhlaan aika huolestuttavanki paljon rahaa mut hei, oon onnelline ku shoppaan :D Jotai materialistin vikaa sit mussaki..?
Ensin se Helsingin shoppailusaldo;


 Peltipurkki, 7,90 e, Day
Ostin ton lähinnä kynien säilytyspaikaks, ku vanha purkki hajos ja tossa oli niin kiva toi vintagetyyppinen kuvakin. Day on kyllä mun lemppari sisustuskaupoista, ja sijaitsi se joskus Turussakin, mut en oo ainakaan entisellä paikalla enää nähny.

 Ruusumedaljonki, 4,95 e, H&M

 Kellosormus, 4,95 e, H&M
Mulla alkaa olee kultasia sormuksia vähän liikaakin, ja meinasinpa ostaa eilen taas yhden lisääkin. Hyvä etten ostanu, pitänee keskittyä vaihteeks hopeeseen:D

 Dependin kynsilakat, 3 e/kpl, Kicks

 Neuletakki, 19,95 e, Gina Tricot

 Tuubitoppi, 5,95 e, Gina Tricot
Tajusin tykästyä tohon vasta loppukesästä, jolloin koot ei ollu enää lähellekään mun omaa. Hesan ginan perukoilta törmäsin kuitenkin noihin, ja ei ollu aivan sitä mun omaa kokoa, joten hankin yhden koon isomman. Tuskin tota tulee juuri talvella käytettyä, joten uskon, että ens kesänä sopii vielä paremmin kuin nyt.
Ja sori tosta hölmöstä kuvakulmasta, ikkunalauta oli ainut johon osu vielä päivänvalo. En halunnu keinovalolla kuvasta kellertävää, joten piti vaan yrittää asetella se toppi siihen laudalle. Toi väri saattaa näyttää pinkiltä, mut on itseasiassa ihan täysin vadelmanpunanen.



 Laukku, 29,95 e, Gina Tricot
Olinkin vähän kaipaillu ruskeeta laukkua, ja nyt bongasin ginasta täydellisen:) Tykkään tosta ruudutetusta pinnasta, koska se tekee siit vähän erilaisen ja toi on tarpeeks isokin mun käyttöön.

 Ristiriipus, 4,90 e, Mic Mac
Mic Macissa oli vaikka millä mitalla ihania koruja. Kaikenlaisia riipuksia, mistä roikku ties mitä muffineja, donitseja, kameroita ym. hauskoja esineitä. Muistin kuitenkin, etten ollu hirveesti sitä mun taannoista Rubikin kuutiotakaan käyttäny, joten päädyin ostamaan tommosen vähän Madonna-tyyppisen ristikaulakorun. Värit aika neutraalit, joten käy monen vaatteen kanssa.

 Lompakko, 14,90 e, Mic Mac
Kaipailin uutta lompakkoa, koska vanhasta oli se kolikkopussi taimikälie revenny. Tossa se ainakin on jämäkkää tekoa, ja toi kukkakuvio miellyttää mua erityisesti.


Pitsitoppi, 12 e, Monki
Tää on ehkä Helsinkireissun yks parhaimmista ostoksista! Olin jotenki kaivannu just tämmöstä pitsitoppia, vaikka mulla on ennestään sen mustakin. Tää on kuitenki tämmönen ilmava ja vähän rennompi. Ootan vaan et pääsen käyttämään tota. Toi on M-kokoa koska pienempää ei löytynyt, mutta itse asias hyväkin et se on tommonen löysä.

Rusettipinnit, 6 e, Monki
Ehkä huomasittekin, et näistä löytyy ihan samaa kuviota kuin niistä mun paljon kritisoiduista H&M'n shortseista, joista itse tykkään nykyään kyllä ihan hirveesti. Monkissa tykkään erityisesti siitä, et kohtuuhintasten vaatteiden lisäks kaikkea saa tasarahalla, eikä ole säätöä senttien kanssa.

Ja sitte vielä ne sunnuntain ostelut;
 L'Oreal Lash Architect 4D Black Lacquer -ripsiväri, 15,90 e
Olin nyt ainakin kolme kuukautta käyttäny sitä mun Lancomen ihanuusripsaria, mut oli aika hankkii uus, ku vanhasta alko värikin loppua ja näin. Luotan taas L'Orealiin, kuten useimmissa muissakin meikkihankinnoissa, ja päädyin kokeilemaan Lash Architectia. Yllätyin kyllä positiivisesti, koska en oo aikoihin ton mallista harjaa käyttäny, mutta hyvää perusjälkeä tekee ja mukavasti volyymiakin antaa.

 L'Oreal Super Liner -eye liner, 8,90 e

 Trikoopaita, 7,45 e, Gina Tricot
Päädyin kokeilemaan koralliväriä, ja en muutenkaan omista juurikaan peruspitkähihasia, joten oli hyvä hankkia yks alennuksesta.

Korvispaketti, 2,95 e, Gina Tricot

2 kommenttia:

  1. ihania ostoksia, varsinki toi laukku ja lompakko ja... no kaikki!(:

    VastaaPoista
  2. Kiitti paljon ja kiva et joku muuki tykkää :)

    VastaaPoista