maanantai 3. lokakuuta 2011

Tyttö valkoisissa

Neule, H&M
Leggingsit, Gina Tricot

Korvakorut, H&M

 Sydänsormus, H&M

Eipä tästä päivästä paljon sanottavaa oo. Koulun jälkeen käväsin poliisilaitoksella, aikomuksena hankkia passi. Sais vihdoinkin sen pankkikortin, et pääsis niitä kesätyörahojaki käyttää, ja luonnollisestihan tarviin ihan ensimmäiseks jonkunlaisen henkilöllisyystodistuksen, joten hankitaan mulle nyt sit suoraan passi.
Ai nii, ja siitä taannosesta matikankokeesta irtos ny loppujenlopuks 8- josta oon iha semityytyväine. Jos haluun pitää numeron ysinä, mun pitäis seuraavasta kokeesta saada varmaa joku 9½ :o

Ja mähän lupailin myös esitellä sitä kännykkääkin, joten kuvamateriaalia tossa alapuolella. Kyseessä siis HTC Wildfire S. Android-käyttöjärjestelmä siinä on, mut en oo oikeen mitään sovelluksiakaan ehtiny latailla, ku oon viel vähän sekasin ton kanssa, vaik perusjutut osaankin :) Mä pääsen nyt myös nettiin tolla, josta oon ihan hullaantunu. Ylipäätään tykkään tosta puhelimesta ihan sairaasti ja voin ihan kommenttina sanoa et helppokäyttönen ku vaan vähä ohjevihkosta selaa. Akun kestossa nyt ois toivomisen varaa, ku ainakin mulla menee alle parissa päivässä nollaan, mut ei se oikestaan oo ongelma sitä sit aina öisin ladata.

 haha, toi kellonaika on jotenki nii hieno.. :DD




7 kommenttia:

  1. Neule on aivan herkkulisen kaunis sun päälläs! paljonkohan on maksanu? ja jos aattelee h&m laatua niin ei kovin paljoa:) sormus on överi mun mielestä, puhelinkin aivan upee!!:) ittelläni sama(--:

    VastaaPoista
  2. Voi kiitti paljon kehuista ja neuleen ostin joskus viime talvena kahellakympillä. H&M'ssä on tietääkseni kuitenkin nytkin suunnilleen samanlaisia neuleita myynnissä ja hintakin vissiin ihan tuo sama :)

    VastaaPoista
  3. muuten tässä kun paremmin kattelin puhelinta, niin TAUSTAKUVA <3 :D

    VastaaPoista
  4. taas alko puhelimen hehkutus:D

    VastaaPoista
  5. Juu, gaga se siinä taustakuvana. Ja hah, oon vaa jotenki nii innoissani tosta puhelimesta, et haluun kirjotella siitä:D Ei hätää, vähään aikaan ei pitäis puhelinvuodatuksia tulla :D

    VastaaPoista
  6. Ootkos menossa naimisiin kun oot pukeutunut noin valkoiseen?;) yks sulhasehdokas täällä kirjoitteleee!
    Markus Lappeenranta

    VastaaPoista
  7. No enköhän oo vähän turhan nuori vielä:D

    VastaaPoista