maanantai 7. marraskuuta 2011

Nerd.


 Flanellipaita, Gina Tricot
Leggingsit, Gina Tricot
Lasit, H&M

Juutotanoin.. suhteellisen normipvä tänää, kirjottaminenkaa ei oikeen tunnu luistavan ;o Mun oli TARKOTUS repii tapettei mun huoneen seinäst ku tuun koulust kotiin mun jumitin sit kuitenki sohval kattomas Transformersii.. perus..




Lol mun addiktio amerikkalaisiin nuortenlehtiin jatkuu ;o Eilen aloin hyperventiloida Akateemis kirjakaupas ku huomasin et hyllyyn oli ilmestyny tuoreet numerot M-, J-14-, Bob- ja Tiger Beat-lehdistä. Ostin sit Bobin ku se oli joku tavallista paksumpi numero. Hahaa, myönnän et osittain ostan niit lehtii, koska mukana tulee aina iso määrä hienoja julisteita. Ennen oon kiinnittäny ne kaikki mun vaatekaapin sisäpuolelle, mut sinne ei nyt enää oikeen mahdu ni pitää varmaan karsii jostain hyllyn seinustalt vanhoi kuvii pois ja alkaa kiinnittää siihe niitä sitte. En oikee viittis pilata tota tapettii viel sinitarral ku ties kauan viel menee ennen ku saan sen poies.
Ja niin siis olin tosiaan Turussa käymässä eilen ja en ees ostanu paljo mitään joten ei mitää kritisointei tuhlaamisest:D Toi kuvissaki näkyvä flanellipaita on tosin eilisen löydös, joten en sitä sit varmaa kuvaakaan niihi vähäisiin ostoskuviin ku näätte sen tostaki. Loppuun vielä yks kappale..

2 kommenttia: