lauantai 5. marraskuuta 2011

You're holding in your hands the two halves of my heart

Heijs taas pitkäst aikaa:D Eilenhä meillä oli tosiaan jonkinasteinen "halloweenteema" koulussa ja olin valmistellu niin kauheel vaival mun gagapukua, mut en sit ehtinykää käyttää sitä:( No ehkä ens vuonna:D Tai siis aattelin et ehin jossain vaiheessa päivää laittaa sen asun päälle ja pitää sitä hetken ennen meiän ilmasutaitoryhmän esitystä, jossa mulla tietenkin pitäis olla roolivaatteet päällä. Noh, en sit loppujen lopuks ehtinykään, koska sen näytelmän harjotukset ym. maskeeraukset alko jo kymmenen aikaan joten mulla oli siitä lähtien sitte ne esiintymisvaatteet päällä koko päivän. Voisin kuitenki jossain vaiheessa kuvata sen gaga-asun teille, ni näätte millanen se ois ollu:)
Pari randomfotoa..
 Lakkailin tommoset hiuka kasarityyppiset värikkäät kynnet, päällä graffitilakkaa:)


Torstaina tuli muuten käytyä kampaajalla. Mitään mullistavaa muutosta ei tullu, hiuksia ei leikattukaan, koska yritän nyt kasvattaa niitä takasin pitkiksi. Raitoja kuitenkin laitettiin..
Noista ruskeista raidoista tuli vähän erisävysiä ku ennen. Noi on nyt aavistuksen verran punertavampia ja hiuka liilahtavatki näyttää olevan mut tykkään ainaki ite.

Sain muuten eilen mun Nelly.comin tilaukset. Nellyssä oli iso määrä vaatteita 50 prossan alessa, ja ostin sit kaks mekkoo ja pari koruaki tarttu mukaan:D Pistän kuvat varmaan erilliseen postaukseen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti