lauantai 26. marraskuuta 2011

What doesn't kill you makes you stand a little taller

Moikka taas :) Tänään tuli vietettyy koko päivä Turus ja huomenna oon itse asias menossa viel uudestaan, ku en tänään ehtiny saada paljonkaan haluamiani juttuja. Mulla oli siis shoppailuaikaa vaan joku tunti ja 20 minuuttia, jonka jälkeen haettiin vanhempien kans Skanssista sushia (nam<3) ja käytiin nopeesti sittarissaki. Jossain vaihees iltaa aletaan kattoo uusin Harry Potter. Vaik oon nähny sen jo aikoja sitten leffassa, ni en muista siitä leffana hirveesti. Pistän tähä loppuun vielä jotai shoppailuotoksia, mitä onnistuin kännykällä räpsii..

 Ostin Tiger Beat -lehden lisäks Turusta vaan tän paidan. Kuva ei näytä tän paidan yksityiskohtia oikeestaan yhtään, mutta kyynärpäistä siis löytyy tommoset hopeet nahkapaikat ja lisäks tossa helmassa on kummankin kyljen puolella pienet vetoketjut. + toi paita kimaltelee hiukan semmosena hopeisena, mut kuvasta sitä ei nää. 
Tää ostos oli siis 24,95 e ja Ginasta löyty.

 Sain tommosen hienon paperi(tai oikeestaan pahvi)kassin ginasta. Tykkään iha hirveesti tommosist kasseista, ku ne on jotenki niin ylellisemmän tuntusii :)

 Voi olla et ostan huomenna tän neuleen. Tänki bongasin siis ginasta, ja hinnaltaan oli parikymppiä. Tommonen aika perusmusta pitkä neule, mut noi hihat on 3/4-pituset ja hiukan semmoset pussittavat ja lisäks toi kaula-aukon reunus on hopeinen.


Däämn, oon iha rakastunu tähä collegepaitaan ja tää löytyy mun joululahjalistaltaki♥ Valitettavasti mun täytyy ehkä tilata tää netistä, koska olin joskus syksyllä bongannu tän One waysta ja kokeilin sillon sitä ja aattelin et pistänpä joululahjatoiveeksi. No, aattelin et jos kyseinen yksilö nyt löytyis One waysta, ni voisin ostaa sen, saada rahat takasi meiä vanhemmilt ja pistää tän paidan pakettiin ja avata vast jouluna, mut tätä olikin enää L-kokosena tuolla. Kysyin vielä, et oisko varastossa lisää, mut ei kuulemma ollu. Toi L on aavistuksen verran liian löysä, ja koska hintaa tolla on 45 euroo, ni haluun sen koon olevan just sopiva. Toi paita on niin ihana ja fanitan muutenki Cheap Mondayta, joten kolusin nyt kaikki maholliset nettikaupat läpi ja olin just luopumas toivosta, ku bongasin ton jostai coutie.com nettikaupasta. Englanninkielinen, mut hinnat oli euroissa. Jos siis vaik jostain Sokokselta en löydä, ni tilaan tuolta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti