sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Forget about the price tag

Lähdin tänää äidin kans kiertelee Ikeaan. Tarkotus oli hankkii mulle ainaki semmone Expedit-hylly ja mahdollisesti jotain säilytyskoreja ainakin mun vanhaan hyllyyn. Ostettii mulle paketti henkarei ja sit kolme mustaa kankaista säilytyslaatikkoo sitä uutta Expeditii varten. Se mun haluamani Expedit-hylly oli loppu, joka vähä ketutti, mut keskiviikkona pitäis tulla niit lisää, joten äiti sit hakee joko sillon tai sit torstaina mulle sen hyllyn :)) Varsinaisesti säilytyskorejakaa en löytäny, ku ei ollu mitää hienoi. Kateltii vähä kans mulle kattolamppuu, kun tämänhetkinen on joku vihreä isosiskolta jääny ja valoki on semmosta huonoo kellertävänvihreää, ja siks en just pidäkää sitä ikinä päällä. Näin yhen ihanan, mut se oli kuulemma liian kallis ;( Ehkä kodin Ykkösest löytyis joku korvaava sit. Täs kuva siitä lampusta;
Eli kyseessä oli Maskros-valaisin

Näin myös aika hienoi taului siellä. Tiedätte varmaan, et siel Ikean yläkerras on semmosii valmiiks sisustettuja "huoneita", ni yhes semmoses näin sellasen aika hienon New York (tms. suurkaupunki) -taulun, mut siin ei ollu hintaa, jote aateltii et se ei oo enää myynnissä. Alakerrassakaa ei näkyny, mut näin kyl kolme muuta aika hienoo taulua. Myöhemmin kotona aattelin ettii ne Ikean sivuilta, et voin laittaa tänneki kuvan, mut se sit jäi, ku näin lisää kaikkii hienoja 8D En sit tiiä onks ne kaikki myynnissä vai kaipaaks nettisivut vaan päivitystä.

Tässä nyt ne ostokset. Kuvat Ikean sivuilta.
 Bumerang -henkaripakkaus
Dröna -laatikot. Ostettii kolme kpl noita mustia.
Ja tässä vielä se mun tuleva Expedit ;)

Mulla on tosin pieni ongelma sen suhteen, et mihin tuun ton hyllyn sijottamaan. Eli siis tossa kuvassa ton leveän hyllyn vasemmalla puolella näkyvä pienempi hylly ois tarkotus heivata poies. Tohon kuitenkaan ei kannattais laittaa sitä hyllyä, koska se näyttää jo nyt tyhmältä, kun on ahtaasti vierekkäin vaatekaappi, pienempi hylly ja leveempi hylly.

Toinen vaihtoehto ois, et laittaisin sen Expeditin tässä seuraavassa kuvassa olevan peilin ja säkkituolin tilalle, ja ne taas tulis sen hyllyn tilalle, minkä on tarkotus lähteä. Tässäki tosin on huonot puolensa, sillä mun huoneesta tulis kuulemma ahtaamman näkönen, jota en tietenkää haluu. Selvennän tota kuvaa vielä sen verran, et ton peilin molemmilla puolilla on sitte sänky. Toinen on mun ja toinen siskoni vanha, joka jätettiin huoneeseen, kun sisko muutti pois.
 

 Pitäis vielä lukea huomisiin englannin verbikokeisiin SEKÄ englannin varsinaisiin kokeisiin, jotka on ylihuomenna. Muistin koko lukemisen vasta tänää, mut ei se oikeastaan haittaa, koska oon hyvä englannissa ja pärjään varmaa vähempienki päivien lukemisella ;) Loppuillast katon varmaa Idolsin.

Päivän asuphoto

Neule, H&M
Farkut, H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti