keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Got that glitter on my eyes

Heeij =)) Tänää iha normi löhöpäivä kotona. Nukuin suht pitkään ja sillee.. Kurkku edelleenki remontis ja kaupan päälle tuli viel yskäki. KIVAA. Mun piti itseasias tänää täyttää se mun Expedit niil tavaroil, mitkä on siinä hyllys, mikä viedään poies. Homma yllätyksellisesti taas vesitty omaan laiskuuteeni. Sain siirrettyy Twilightit ja sanakirjat, säästöpossun ja kaks kenkälaatikollist paperei siihe. Lisäks täytin yhden mustan laatikon papereil ja lehdillä, joka tulee myös siihen hyllyyn (kyseises Expeditis on viis tasoo/lokeroo, ja niit laatikoita tulee siihen kolme). Viel kaks boksii täyttämättä, toiseen taidan tunkea kaikki ihonhoitotuotteet, kosteusvoiteet tms. JA NIITÄ ON PALJON. Kerääntyny, kun oon tilannu Oriflamelt ja saanu lahjaks. Isosiskoki antanu jotai kosteusvoiteita tms. mulle, mitä se ei itse käytä, ja tottakai oon ottanu kaikki hienot purnukat sun muut vastaan. Myöhemmin tajuun, et en ees käytä niitä. 
Tässä illemmalla kattelin Muodin huipulle boksilta. Luulisin, et suosikiks muodostuu Jussi; se jolla on ne nörttirillit ja joku rändöm toispuoleinen irokeesi ;D Lisäks olin vähä yllättyny putoajasta, koska kyseisen suunnittelijan vaate ei todellakaan ollu hirvein, mutta ei ole mun päätös. 







Tosiaan, eilen tuli valvottua myöhään (kello neljään yöllä). Mun piti kattoo netistä Oriflamen kuvastosta mitä haluun. Kuvasto on enää tän päivän voimassa, joten suoritin sitte "tilaukset" (tilaukset ja tilaukset; kirjotan vaan tuotenumeron ja hinnan ylös, ja annan paperin äidille) aika viime tippaan. Pidättäydyin ostamasta mitää suihkugeelejä, joka on iha hyväkin, koska niitäki löytyy omastaki takaa iha reilusti. Sen sijaan tuli katottu pari huulikiiltoa, huulipuna, luomiväripaletti, kasvonaamioita, käsivoidetta ja alennuksella kaks koristelakkaa sekä hopee rajauskynä (kaikki kolme ainoastaan 2,90/kpl). Stressasin hiema, et ostanko yhen aika punasävysen huulipunan, mutta en sitte ottanu sitä, ku ei välttämättä ois sopinu tai tullu käytettyä. 
Tää ilta meneeki sitte taas dataillessa, tosin en aio valvoa niin myöhään kuin eilen, jotta jaksan huomenna nousta vähä aikasemmin =))





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti