maanantai 13. kesäkuuta 2011

Partion toinen puoli..

Oisko päivän liikuntasuoritus ny tehty ton rinkan kanssa tapellessa. Toi mun Everestin jää-tä-vänkokonen rinkka on siis ihan täynnä tavaraa. Täytyy sanoa et jossain vaiheessa vähän kyrsi toi leiriohjelappu, jossa ensin on loputon lista tarvittavista tavaroista ja lisäks vielä huomautus, et kaikki kannattaa pakata YHTEEN reppuun tai kassiin. Okeei, toi mun rinkka näyttäis olevan aika harvinaisen isoa kokoa joten mitenköhän ne hieman pienemmän rinkan omistajat mahtaa pärjäillä (ja mulla ei edes ole tuolla mielestäni mitään ylimäärästä). Itsekin jouduin kiinnittämään tyynyn ja crocsit muovipussissa koko komeuden ulkopuolelle. Ja mulla ei ole edes sadevaatteita tuolla, koska sisko onneks tuo ne paikan päälle. Ei ne ois kyllä ikinä tonne viritykseen mahtunutkaan. Jouduin käyttää kaikki käsivoimat ja vielä istumaan sen rinkan päällä samanaikasesti, jotta saisin sen kiinni. Trololol'd, tajusin just et kumisaappaat on vielä tunkematta tonne:D No ne menee crocsipussiin.. Kun vihdoin sain ton suorituksen tehtyä, tajusin et mun juoksutrikoot jäi tohon tuolille ja ne on ehdottomasti saatava mukaan. Siinä vaiheessa luovutin ja palkitsin itseni datauksella. Murehdin niitä trikoita sitten tovin päästä. Oon nyt kuitenki aika ylpeä et sain kaiken tohon yhteen hökötykseen..
Huomenna siis lähtö kymmeneltä ja pitää herätä jo hyvis ajoin syömään ja muuta säätöö. Ehkä ehdin pikasesti päivittämään fb'ssäki ennen viiden pvän konevierotusta:D  Vois mennä piakkoin nukkuu mut sitä ennen taidan viel varmistaa et kaikki kamat on nyt kasassa ja alotella kans hieman tota Lauren Weisbergerin Paholainen pukeutuu Pradaan -kirjaa. 
Pistin myös muutaman erittäin tuoreen partiokuvan oheen:



 Vasemmalta oikealle; Essi, minä + Laura =)

Isosysteri<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti