lauantai 4. kesäkuuta 2011

Sun is up

Anteeks laiska bloggaus. Kesäkelit kun on ja kaikki ni oon ollu ny vähä saamattomalla tuulella:D Yritän taas ryhdistäytyy. 
Pistän vähä fotoa eilispäivän ostoksista. Oltiin tosiaan Ainon kanssa Turussa vähä shoppailemassa. Mun oli tarkotus hankkia vähä kesävaatteita kuten farkkushortsit ja Aino halus hankkia jonkunlaisen bleiserin tai boleron todistustenjakoa varten. Mä olin toisaalta sitä mieltä et Ainon ois pitäny hankkia myös uus laukku ja koruja mut ei sillä sitte ollu kovin paljon käteistä mukana. Sai se kuitenkin jonkinnäkösen pitkähihasen ja korvakorut sitä sen asua varten.
Hauskaa kyllä oli, varsinkin kun spiritissä lastasin Ainolle jäätävän kasan hirveitä kuteita ja merkkivaatteita. H&M'ssä seottiin täysin ja rahdattiin toisillemme rekkalastillinen hirveitä värikkäitä mekkoja ja paitoja ;DD
Itse tuhlasin satasen ja tässä se taas huomattiin et Suomi ei oo mikää halpa maa kun silläkään rahalla en paljoa saanut :// Toivottavasti saisin vähän kesätyötä äidin työpaikalta ni saan omaakin käyttörahaa.
 Volume Million Lashes Extra-Black -ripsiväri, 16,90 e
Mulla on aiemminki ollu Million lashes ja en halunnu ostaa ihan samaa joten hankin sitte tommosen xtra-blackin.

 Tuubihuivi, 16,95 e, Vero Moda
Olin nähny tän huivin aiemmin Onlyssa mutta tää löyty Vero Modastaki. Palloilin kauan punavalkoraidallisen ja tän välillä mut onneks päädyin tähän =)


 Farkkuhaalari, ALENNUKSESSA 33 e (norm. 39 e)
Oon alitajuisesti haeskellutkin tällasta haalaria kaupoista mut aina on hinta ollu jotai 40-60 luokkaa etten oo halunnu tuhlata shoppailurahoja semmoseen. Lisäks ne lahkeet on aika usein ollu boyfriendmalliset ja en oo oikein semmoseen tykästyny.
No nää osu silmään Spiritstoressa. Kaupassa oli vaan kaks kokoa ja oli tuurii et toinen oli just mulle sopiva. Lisäks se oli viel alennettukin koska yks nappi oli lähteny. No ostin koska tiesin et äiti voi ommella siihe uuden ja ne pysy kunnolla päällä iha muutenki.
Rakastuin oikeesti tähän iha totaalisesti. Tää käy hyvin yhteen useimpien mun t-paitojen kanssa ja lisäks sopii sekä kesäkuumal käytettäväks että viileemmäl sääl leggareide kanssa:)

 Raitapaita, 9,95 e, H&M
Tää on tosiaanki henkkamaukan lastenosastolta. En oo todellakaan pitkään aikaan ostellu sieltä mitään (ehkä viimeks 1-2 vuotta sitte) mut tää todisti mulle et voi sieltäkin joskus löytää jotain hyvää. Sitä paitsi lastenvaatteet on ihanan halpoja:D

 Shortsit, 14,95 e, H&M
No varsinaisesti en shoppailureissulta farkkushortseja löytäny. Nää kyllä ulkosesti muistuttaa vähän farkkukangasta, mut onki tosi ilmavaa joten nää sitte varmaa on hyvät kesähelteillä tiukan ja paksun farkkukankaan sijaan.

Farkkulegginsit, 14,95, H&M
Joojoo, mun piti ostaa kesävaatteita mut olin jo vähä aikaa haeskellu kaupoista vaaleensinisiä farkkuja ja nää oli vielä halvatkin joten oli ihan pakkohankinta:D

Jotain jäi multaki vielä ostamatta. Palloilin pitkään et ostaisinko ripsivärin vai semmosen armyvihreen kimallesulkakoristeisen topin Spiritistä mut ostin sitte ripsarin ku siihen oli kovempi tarve. Sitä toppia ei välttämättä enää oo myynnissä seuraavalla kerralla Turussa, kun eilenkin niitä oli vaan kaks. 
Oisin myös halunnu vaaleenkeltasen t-paidan ginasta, jossa luki jtn "I can see a triple rainbow". Välillä noi ginan t-paitojen iskulauseet tuntuu jotenkin niin typeriltä mut se teksti oli kivan värinen ja oon alkanu tutustua keltasiinkin vaatteisiin, kun ennen ajattelin ettei keltanen sovi mulle ku oon blondi. No eihä se hiustenväri näihin juttuihin vaikuta:D
Löysin shoppinkikierroksen alussa myös ihanan valkosen kesämekon spiritistä. Se oli semmonen pitkä ja laskeutuva ja oli siinä jotai kuviotaki. Ainon mielestä näytin kreikkalaiselta jumalattarelta mut ite tykkäsin siitä mekosta. En tosin ostanu kun makso 40 euroa ja myöhemmin päivällä spiritissä sitä ei sit enää ollukaan siellä. No ehkä saan ostettua sen joskus:D Ja joo, sori tämmönen megapostaus..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti