torstai 15. syyskuuta 2011

All fired up

Heipähei :) Suhteellise normipäivä taas paitsi et MUN KÄNNYKKÄ KATOS! Koulun jälkee kotona vaan huomasin, et se oli ilmesesti jossain vaihees luiskahtanu mun sivutaskust ulos. Menin aluks iha paniikkiin, mut lähin kuitenki pyöräl koulul päin, ku aattelin et jos ovet ois viel auki ni voisin tiedustella sitä kännyä kansliasta, ja samalla siin koulumatkan aikana kattoo et jos se on tippunu siihen johonki maahan.
No koulu oli menny jo kiinni, mut onneks sain tietää Annikalt myöhemmin, et se oli nähny siin koulun naulakoil mun puhelimelt näyttävän kännykän ja se oli sit yrittäny vissii kysyyki mult, et oliks kysenen puhelin mun mut en ollu kuullu tai jotai. No se luultavasti on mun kännykkä, joten hyvä tietää et se on sit ainaki koulus eikä missää tien varres. Toivottavasti joku rehelline ihmine on nyt sit vieny sen sinne kansliaa, et saan sen takasi. Lähinnä nimittäi harmittais se, et samalla menee puhelimen mukana sim-korttikin.


 Ai niin, oli mulla toi showtanssituntiki tänään siinä puol kuuden aikaan. Aika ihanat on ollu kelit päivän mittaan, ja kiva yrittää vaan suojautua jonku puolrikkinäise sateenvarjon alle mut ei voi mitään. Seuraavaa kesää odotellessa..
Tanssissa meillä oli vaan joku sijainen. Minna on ehkä vähän parempi OPETTAJANA ja se käy niit liikkeitä vähän hitaammin ja tarkemmin läpi, kun toi mut luulen silti et oon jo vähän kehittyny (ainaki ensimmäiseen tuntiin verrattuna:D). En oo siis koskaan enne tätä syksyy tanssinu showta, mut tietty mullaha oli parin vuoden ajalta vähä tanssikokemusta streetistä, joten voi olla et oli vähän helpompaa alottaa uus laji, kun oli jotain pohjaa ees jostai tanssista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti