sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Farkut 2x

Moikka pitkästä aikaa :) Anteeks pieni kirjotustauko, tiedä sitten mistä johtuu mut huomenna ainakin tulossa taas postausta, kun pistän luontofotoa tän päiväsestä. Tuli fotoista muuten mieleen, et toi mun uus kamera on ihan mahtava. Kuvien värit tulee paljon kirkkaammin ja hienommin esiin ku vanhassa kamerassa. Erityisesti tänään huomas et itseasias luontokuvista tuli aikas hyvälaatusia ja just ne värit pisti silmään.

Noniin muttasiis, pistän tähän oheen vähän lauantaipäiväsiä myllyostoksia. En hirveesti talven varalle mitään paitoja löytäny, mutta otsikon mukasesti kahdet farkut tarttu mukaan joka on oikeesti aika hyvä juttu, koska oon vähän kaipailluki uusia, mut en oo ikinä ostanu ku yleensä on maksanu sen verran et oon halunnu käyttää sen rahan johonki muuhun ;D Nomutta, tässä niitä ostoksia;
 Läpikuultava paita, 19,95 e, Gina Tricot

 Farkut, 19,95 e, Gina Tricot

 Farkut, 19,95 e, Cubus

Ruutushortsit, 29,95 e, H&M
Tuommosiksi "syysshortseiksi" hankin noi, kun hyvä käyttää leggingsien kanssa. Olin ihastellu tommosia Vilassakin mut oli siellä sellasta hintaluokkaa, et en viittiny ees harkita ostamista. Henkkamaukasta löyty sitte vähä halvemmalla.

4 kommenttia:

  1. Jo paidan kohdalla ajattelin, että hyyyi, onko susta kokki tulossa vai? Ja noi shortsit sä suoraan sanoen raiskaat, ne ei sovi sun päälles yhtään.

    VastaaPoista
  2. Kiitos nauruista, et vissii tiedä mikä on kokki tai millasia vaatteita ne käyttää. Ja kuva vähän vääristää kanssa noita shortseja. Miks teille on niin kauhee ongelma mun vaatteet. Jos te saatte jotenkin hyvän mielen mun vaatteiden haukkumisesta ni mikäs siinä, hyvää tulevaisuutta teillekin, mut mua ei kyl suoraan sanottuna kiinnosta muiden mielipiteet mun pukeutumisesta. Käytän vaatteita joista itse tykkään. Mielummin oman tiensä kulkija kuin wannabe.

    VastaaPoista
  3. Älä ota niinko ittees ja oot tosi nätti ja kaunis mut en suosittele ton paidan käyttöö sun päällä, se on kaunis ja sillee mut ei pue sua, näytät vähän hölmöltä. ja se voi kyllä johtua myös siitä etten itse pidä kyseisestä paidasta ollenkaan.

    P.S. ostitko koon liian suuret shortsit?

    VastaaPoista
  4. Okei, sun kommentti onneks oli ainakin ihan asiallinen. Toi paita näyttää ainakin omasta mielestäni vähän hienommalta luonnossa, et kyl mä varmaan sitä kuitenkin aion pitää :D Ja shortsit sopii vyötärön kohdalta tosi hyvin. Pienempi koko ois ollu ehkä lahkeista vähän tiukempi, mut sit taas liian tiukka vyötäröltä. Koska välttämättä noi halusin, ni otin sit ton isomman koon, koska ei se mun mielestä niin kamalalta ainakaan kokeillessa näyttäny :)

    VastaaPoista