sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Osaan ja hallitsen.

TODELLA HIENOA. Onnistuin nyt sit hajottaa mun kameran. Olihan tää kai arvattavissa ettei toi kamera ikuisuuksia kestä, varsinki ku se on kokenu aika kovia ja on muutenki jo jotai neljä vuotta vanha :D Ehkä mä vaan uskoin et se hajoo jostain luonnollisemmasta syystä, ku sellasesta et pudotan sen lattialle. Nomutta, peli ei oo viel menetetty, koska äiti vie sen huomenna huoltoon ja ehkä siellä tehään jotain taikatemppuja ja se saadaan taas toimimaan. Tosiaan, se digikameran putki taimikälie ei suostu sulkeutumaan, vaan ku yrität painaa on/off-nappulaa ni se päästää semmose ihme narskuvan äänen ja sitte jotai piipitystä, kunnes näytölle ilmestyy teksti "Häiriö, käynnistä uudelleen". Se kamera siis oli auki, ku putos lattialle ja nyt se putki ei liiku milliäkään mihinkään suuntaan. Jos huollossa ei osata auttaa, ni ostan sitte tietenkin omilla rahoillani heti uuden, koska kamera on oikeesti mulle suunnilleen yhtä tärkee ku kännykkä, että kuvitelkaa tilanne jossa teidän kännykkä hajois - kauan kestäisitte ilman?



Mun piti tänään kuvata eilisen ostokset Turusta, mut tietenki ton kameraprobleeman takia se projekti tyssäs heti alkuunsa. Kuvaan ne huomenna sit kännykällä, joten valmistautukaa sit tosi hyvään laatuun --' Nooh, ehkä onnistun kuvanmuokkausohjelmilla loihtii niistä fotoista siedettävän näkösiä. Pitäkää peukkuja et toi kamera alkaa toimii, koska en tosiaan haluis ostaa uutta, varsinki ku oon muutenki nii mieltyny tohon vanhaan.

1 kommentti:

  1. Mulla on käyny iha samalla tavalla hahha. Kun huomasin et se ei suostu menemään kiini niin tietysti hakkasin sitä alaspäi ja se meni sitten liian syvälle:) eihän sitä nyt enää sitteen voinut korjata ainakaan itse enkä kehannu sitä huoltoonkaan viedä:DD

    VastaaPoista