maanantai 6. helmikuuta 2012

Being sick

Mulla oli "tuuria" ja sain jäädä tänää kotiin kipeilemään. En oikeesti ois halunnu tämmöses kunnos kouluun. En tiiä oliks mulla aamulla kuumetta mut ainaki tosi heikko ja vähän huono olo ja päätäki särki. Mulla tais kyllä nousta jossain vaiheessa se kuume ku tuli vähän vilu.
Hammaslääkäriin mun oli tosin pakko mennä. Tuntu aika hirveeltä odottaa pysäkillä pakkasessa sitä bussia ja musta tuntu koko ajan et nukahdan siihen seisaalleen. Silmät meinas koko ajan mennä kiinni enkä ees olul nukkunu mitään parin tunnin yöunia. Kaipa mulla tais sit hiuka lämpöö olla koska en mä normaalisti noin väsyny oo. Hammaslääkärinki tuolissa luovutin välillä ja suljin silmät sillä aikaa ku ne suoritteli jotain ihme kaaren vaihtoja rautoihin ynnä muuta.

 Leivoin mokkapalamuffinei, ku teki mieli syödä jotain mut ei kuitenkaa ollu tehny mieli mitään jääkaapissa olevaa. Aattelin et suklaa jos mikä on sitä mitä voisin syödä, mut loppujen lopuks en sit syönykää noist muffineist ku kaks ja neki puolväkisin ku tuli hiuka huono olo niist:D Ää.. kauheen epänormaali olo ku ei tee mieli ees makeeta, normaalisti oisin syöny yhelt istumalt noist leivoksist varmaa ainaki viis..:D






Tällä hetkellä ei päätä särje tai oo ees kylmä ku otin just tunti sitte aspiriinii. Yskä ja nuha tosin ei mihinkää oo kadonnu ja tuntuu et täytyy juoda koko ajan jotain ku kurkku kuivuu jo pelkäst hengittämisest;o Onneks äiti toi mustaherukkamehuu kaupast<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti