torstai 16. helmikuuta 2012

It's my turn to fly.

Heh, musta tuntu et se kemian koe josta niin stressasin, meni tänää loppujen lopuks sit kuitenki ihan hyvin :) Toivon, et nyt ku kerranki oon näin luottavaisel mielel ni sielt ei rapsahda mitään kutosta.. :D Olinki kyllä päntänny siihen ahkerasti, kirjottanu monta vihkoaukeamaa muistiinpanoja (kirjotettuna teksti jää mulla paremmin päähän), eikä mulla tullu tossa kokeessa juurikaan semmosia hetkiä, et ei ois mitään tietoo vastauksesta. Parista kohdasta oon vähän epävarma, mut ei kai niistäkään nyt sit niin paljon pisteitä voi vähentää.



 Kauluspaita, Only
Farkut, Only

Vähän huono kuva asusteista, mut..
..kaulakoru, H&M
..kello, Jet Set
 
Nyt on siis yks koulujuttu suoritettu, kotsan juhlasuunnitelman kanssa vielä vähän töitä;D Tosiaan sain keskiviikkona kotitaloustunnilla tietää et se pitäis nyt sit siinä palauttaa. Yritin sanoo sille opettajalle, et olin viime tunnilla kipee enkä siis tienny et se nyt pitää palauttaa mut se ope vaan siinä sanoo et "palautat sen perjantaihin mennessä ku se palautuspäivä on jo kauan ollu tiedossa". Ei kyllä oo ollu, ainoo mikä on ollu tiedossa on se, et se päivä tulee olemaan jossain hiihtoloman TIENOILLA. hmm.. No, mähän en ollu alottanukaa sitä projektia joten pistin illal hihat heilumaan ja tein sitä parin sivun verran. Mulla ois vielä noin miljoona asiaa siitä tekemättä, mut kai mä jotain taion..











Lähen täst nyt tallustelee bussipysäkil ja otan suunnan kohti Turkuu ja tanssiharjotuksii.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti