lauantai 18. helmikuuta 2012

Vklp

Normaalisti oisin tähän aikaan illast kattelemas Putousta, mut se on tallentumas turvallisesti boksille, joten taidan kattoo sen myöhemmi..
Pauliina ja Essi lähti tost just tunti sitten. Ne oli meillä ja kateltiin Just go with it, jonka muuten ostin just tänään Anttilast. Sit kateltiin Youtubest Skrillexin keikkavideoi(<3) ja kuunneltii amismusiikkii:DD Oon ehkä aavistuksen väsähtäny nyt, koska tänään aamul tuli herättyy PUOL NELJÄLT. Mulla oli töitä tehtävänä Scandicil, mut täl kertaa ei mitään mun normiin työnkuvaan liittyvää, vaan mun piti kuvata kaikki Scandicin aamiaisel olevat ruokalajit. Ne kuvat lähetetään ympäri Suomee kaikkiin Scandichotelleihin, koska tuol Turun paikas, mis mä oon töissä on tilastojen mukaan Suomen Scandicien paras aamiaistarjoilu, joten ne kuvat antaa tavallaan "esimerkkii" et miten ne ruoat kuuluu laittaa esille ja milt ne kuuluu näyttää:DD Onha se iha hienoo, et mun ottamat kuvat näkyy sit ympäri maata ihmisten tietokoneil esimerkkeinä hyväst aamiaisest:DD Ne kuvat piti siis ottaa ennen ku se hotellin aamiainen varsinaisesti alkaa (eli ennen klo seittemää) ja siks piti herätä niin aikasin aamulla..

töistä..






Ostin taas vähä dvd'it Anttilast:DD Just go with it, The Roommate, It's complicated ja I love you Beth Cooper. Kaikki makso 5,99 e lukuunottamatta Roommatee joka oli 9,90 e ja Just go with itii joka sit taas makso 7,99 e


 Pauliinan founi, mist oli vähän kulunu toi teksti.. "Keep calm and love One Direction"

 hahaa tsekatkaa ton äijän kaulakoru:D

 Löydettiin meiä kaapist jotai uutuuspopparimakuu (Creamy Caramel). Ne maistu aika hirveilt, tai siis ne oli vähän liianki makeit et mieluummin ostan jatkos kyl niit voinmakusii:DD


Oon varmaa muute unohtanu kertoo teil mun valinnaisaineista. Palautin siis perjantaina sen valinnaisainelomakkeen. Tää on muuten viimenen kerta ku valitsen valinnaisaineita, outoo et ens vuonna oon viimestä vuotta peruskoulussa:D Jotenki iskee semmone paniikki, et apua, pitäis tietää et mitä haluu tehä ammatikseen ja sillee. Mä en oikeesti oo yhtään valmis viel semmosiin päätöksiin, mut onneks meen lukioon, ni siel saa sit kolme vuotta viel lisäaikaa pohtii näit juttui. 
Mut joo, takasin niihin valinnaisiin. Yhden tunnin aineista valitsin valokuvauksen ja varalle international cafén. Yhen tunnin aineista ei oikeen mikään muu kiinnostanu ku toi valokuvaus:D Ok lakitieto ois ehkä voinu olla ihan jees, mut seki sit loppujenlopuks varmaa aika tylsää varsinki ku en ees oo hirveen kiinnostunu mistää lakiasioist.. 
Kahen tunnin valinnaisiks rastitin kuviksen ja näytelmän + varalle tanssin maailman. Kuvista mulla oli jo tässä kasilla ja samoin ilmasutaitoa, joten käytännössä en kahden tunnin aineisiin mitään uutta ja ihmeellistä valinnu. Mut molemmista oon tykänny, tunneilla on hauskaa ja sillee joten miks vaihtaisin. Kotsan jätin tällä kertaa suosiolla pois. Ensinnäki mua ketutti toi juhlasuunnitelman puurtaminen ym. rasittavat koti- ja leivontatehtävät ja musta tuntuu et ei olla ees oikeen kokkailtu mitään uutta täs vuoden aikana, joten hirveesti en siis oo oppinu. Sitä paitsi leivon paljon kotonakin ja ruoanlaittoo opin itse asias vanhemmilta aika huomaamatta, joten en mä tota kotitaloutta ees enää tarvi. 

Nyt vois mennä kattoo ehkä jotai leffaa vielä tällee lauantai-illan iloks joten se ois kiitos ja aamen:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti