perjantai 24. helmikuuta 2012

Perjantaina hölläillään

Jotenki outo olo, ku ei pariin päivään oo kavereita nähny. Tänään meinasin lähtee Pauliinan kans jonneki ulos, mut sit meni toi laittautuminen vähän myöhäseks (toisin sanoen viiteen päivällä), ja sen jälkeen meil oliki sit ruoka joten en enää jaksanu lähtee tonne. Huomenna kuitenki ollaan menossa Mirkan, Essin, Ainon ja Annikan kans Turkuun vähä kaupoille kiertelee ja syömään:) Aamulla mulla on tosin ysiltä työvuoro, mut pääsen pois yheltä joten tapaan sit vaan suoraan kaverit siel Turussa. Mulla tulee olee ongelmallista mennä tänää vähän aikasemmin nukkumaan, ku suunnilleen joka päivä lomalla oon menny petiin vasta neljän aikaan yöllä ja heränny sit kahen aikaan päivällä.
Ää tuli kuvasta mieleen et haluun jotkut vähä boyfriendmalliset vaaleet farkkushortsit, ois ihanat sukkiksien kanssa kevätilmoilla. Onneks H&M yleensä pelastaa..


Viime päivät oon siis vaan katellu leffoja; viime yönä Class Housen boksilta ja sitä edellisenä yönä Pientä säätöä:D Innostuin myös taas vaihteeks leipomaan yöllä ja väsäsin sit tavallisia, suklaatäytteisiä ja feta-oliivitäytteisiä croissantteja itsetehdyllä taikinalla. Hyviä tuli, vaikka aika paljon vaivaa sai kyllä niihinkin käyttää. Ei se oo vaan niin, että siitä taikinasta kaulitaan pyöreä lettu, joka jaetaan kolmionmuotosiin sektoreihin vaan jos oikeaoppisempaa tapaa hakee, niin siinä saa kyllä tehdä enemmän töitä. Ehkä voisin joskus tänne jonkun leipomistuton pistää kuvien kera:)
Nyt taidan mennä silittää vähän jotain mun paitoja tonne (haha mikä kotirouva mustaki on tullu:D) ja sit ehkä yrittää vähä lukee sitä äikän fantasiakirjaa. Njäh, tuskin tulee kyllä onnistumaan. Koneelle mä kuitenki päädyn niinko aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti