torstai 17. toukokuuta 2012

Away from my heart

Postailutauko vähän niinko jatkunu, ollu muuta tekemistä ja oon mä vähä laiskakin ollu. Lupaan yrittää skarpata.
Just katoin onnistuneesti voitetun Suomi - Usa -jääkiekkopelin. Olihan se aika mukavaa ku iskä siinä vieressä vaan mesoo niille pelaajille ja uskokaa vaan millanen metakka tuli ku jommalle kummalle joukkueelle tuli maali. Ite oon tottunu suht neutraalisti suhtautumaan mihin tahansa käänteisiin, mut oishan se tosin aika laimeeta jos kukaa ei hurrais täysillä ku maali tulee vaik ei se munkaan rauhallisuus sitä tarkota etten iloitsis vaik Suomen puolesta.
Oltiin aiemmin tänään myös Turussa syömäs thaimaalaista ruokaa. Suosittelen kyl maistamaan, varsinkin jos tulisesta ruoasta tykkää. Thaimaalainen on kyl omaa lempiruokaani ja ollaan perheen kanssa käyty tuolla samassa paikassa ihan siitä lähtien ku olin tosi pieni:)
Saatte tyytyy eilisen kuvasaldoon, tänään en jaksanu kameran kanssa säätää.


Pitäis viel kemian kokeisiin lukea, tiiän et se koe tulee olee tosi vaikee. Ensinnäkin en tiiä mihin maanpakoon meiän varsinainen opettaja on lähteny, meillä piti olla toi nykyinen sijainen n. 4 viikkoa, se on ollu koko kevätlukukauden. Onhan se mukavaa ku se ei osaa edes opettaa. Käskee vaan tekemään kirjan tehtäviä, mut ei se mitään asioita selitä.
Onneks alkaa tää koesuma olla takanapäin, viel kemian kaks koetta (toinen on valtakunnallinen) ja se taitaakin sit olla siinä. Aiemmin tällä viikolla oli matikankoe ja saatiin nekin jo takas, sain 9-josta oon ihan semityytyväinen. En oo koskaan ollu mikään matematiikan ihmelapsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti