lauantai 19. toukokuuta 2012

Leave the world behind you

Njäh petyin mun lauantaipäivän suunnitelmiin, mut en toisaalt halunnu lähtee kotoa minnekään ku Suomi - Venäjä peli alko jo puol kolmelta. Senkin Suomi sit onnistu aika ansiokkaasti häviämään. Tosin olihan vastuskin kova, Malkin listattu maailman parhaaks jääkiekkoilijaks ja se taiski tehä niitä maaleja siinä pelissä useampia.
Yritin ottaa vähän aikaa aurinkoakin bikineissä, mut oli liian kylmä mun makuun ni en kauaa jaksanu puolialastomana takapihalla istua. Yöllä tulee viel Paranormal Activity telkkarista, eli vois sitä kattella.
 Oltiin eilen Ainon kans kuvailee vähän lisää bannerikuvia:D Aattelin et ku oli hieno sää ja mulla oli täydellinen kuvauspaikka mielessä, ni piti käyttää tilanne hyväks. Aino on hyvä kuvaaja, ku se on aina valmis lähtee kaikkial paitsi et se ei aina niin hyvin osaa noudattaa mun ohjeita:D












Ai niin ja olihan meillä koulussa semmone näytelmäkin, joka esitettiin suurimmaks osaks seiskoille. Oltais haluttu enemmän kasiluokkalaisia yleisöön, mut minkäs teet. Aiheena oli tehdä tavallaan pieniä 2-5 minuutin rakkausaiheisia tv-ohjelmapätkiä. Oli kyl ihan sairaan hauskaa, ja oisin halunnu esittää useammankin kerran vaik eri yleisöille. Sanon vaan kaikille jotka otti valinnaiseks ilmasutaidon, et tuutte viettää todennäkösesti hauskan ensvuoden kyseisen aineen parissa. Ensimmäinen tunti saattaa olla vähän awkward ja ite ainaki muistan ku sen jälkeen kaduin et otin edes koko aineen valinnaiseks. Kolmannel tunnil kaikki oli jo vapautuneempii ja sen jälkeen kaikil oliki sit hauskaa. Mä tykkään hirveesti näyttelemisest, enkä pelkää pistää päälleni tyylii jotai rumaa turkista tai esittää jotai eräjormailijamiestä. Mieluummin esitän roolei, jotka on tosi kaukana mun omasta elämästä, tässäki näytelmässä olin teletappi, Dr. Phil ja lääkäri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti