torstai 3. toukokuuta 2012

Splash of colour

Investoin eilen Myllyssä aika lailla rahaa vaatteisiin, mut kerranki ei tarvinnu maksaa kaikkea itse:D Aika harvoin äiti tai iskä maksaa mun vaateostokset. Mun ei yleensä tarvii pyytää niiltä rahaa, ku teen aika tasaseen tahtiin töitä ja siitä saa palkkaa. Monet kyseleeki et oonko joku rikas, kun ostelen niin paljon, mut jos ette oo huomannu ni en ikinä ostele tyylii mitää Guessia tai Dioria, vaan ihan perus ketjuvaateliikekamaa. Aikuisilla menee palkasta huomattava osa laskuihin, veroihin ja ruokaostoksiin. Mulla ei mee mihinkään näistä. Käytän mun rahat sataprosenttisesti shoppailuun. Ens vuonna vois alkaa säästää omaa kotia sun muuta varten, kun voi olla et muutan aika nopeesti pois omaan kotiin ku 18 vuotta tulee mittariin:D
No mut joo, meni vähä sivuteille mun jutut. Kuvailin teil noi ostokset ja nyt täytyyki pistää säästökuurii pääl kunnes seuraava palkka tulee. Täl hetkel tilin saldo on tasan 5 euroo:D

Bleiseri, 29,90 e, H&M
Itse asias mun piti aluks suositella tätä äidille, mut sit se ei oikeen innostunu ni huomasin ite alkavani ihastua tähän. Takki on just mun lempivärinen ja olin ajatellu ostavani kyllä mustan bleiserin jossain vaiheessa, mut kesä on muutenki tulossa, ni on hyvä saada vähän väriä vaatekaappiin. Sitä paitsi tykkään et tää varmaan muutenkin värinsä puolesta erottuu joukosta, jos kävelee tyyliin kaupungilla tai jossain.

Keltainen luomiväri, 3,95 e, Gina Tricot Beauty
Oranssi luomiväri, 1,95 e, H&M
L'Oreal Super Liner Ultra Precision, 11,90 e, Sokos


Pitsimekko, 19,90 e, Gina Tricot
Tää ois nyt sit varmaan mun tuleva todistustenjakoasu. Mietin vielä, et toimiiko tää ihan korujen voimalla, ku en oikeen innostunu vyön lisäämisestä. Tää mekko on tavallaan tosi kätevä, koska siitä saa juhlavan laittamalla alle ihan jonkun perusmustan tms. tiukan mekon, mut sit taas sitä voi käyttää arkenaki vaik farkkushortsien ja topin päällä.
Ja ennen ku alatte haukkua, niin huomatkaa et tää mekko on vähän erilainen luonnossa, ja vaikka tää ei nyt näytä niin juhlavalta ni huomatkaa et mulla on enemmän koruja + hiukset erilailla todistustenjaossaki eli ei tää näin arkiseks kokonaisuudeks jää.
 
Maybelline Color Sensational - huulipunat n. 10 e/kpl
Vasemmalla; sävy 852 Coral Pearl
Oikealla; sävy 445 Mango Diamonds
Oletin ton Mango Diamondsin olevan aika lailla enemmän oranssi, mut ei se sit ollukaan. No ei se mitään, onhan se nätti väri silti:D

 Farkkushortsit, 39,90 e, Gina Tricot
Mun mielestä hienoimmat farkkushortsit ikinä!:D Kuvat ei oikein tee niille oikeutta, mut oikeesti tosi kivannäköset ja osaan jo kuvitella kuinka monen eri topin kans noita voi yhdistellä. Noi oli tullu vasta eilen eli sinä päivänä ku olin shoppailemassa sinne Ginaan. Mulle vaan tuli semmonen "pakko ostaa"-fiilis ku kokeilin näitä sovituskopissa. Hinta oli vähän suolanen, mut musta nää on vaan jotenki niin ihanan kesäset.

Toppi, 14,95 e, Gina Tricot
Ok, myönnän et noilla shortseilla saatto olla jotain vaikutusta tän topin ostopäätökseen, koska musta tää vaan sopii niin hyvin niiden kanssa yhteen. Mut on tää kyllä muutenkin kiva ja olin jo vähän aikaa halunnukin tommosta edestä solmittua toppia.



Kasvonaamiot, 1 e/kpl, H&M
Oon jotenki addiktoitunu H&M'n kasvonaamioihin, laadusta en niin tiiä mut kaupassa on vaan aina niin ihania vaihtoehtoja. Multa puuttu noi kaks joten oli pakko ostaa..:)

2 kommenttia:

  1. mis käyt töissä? tai siis mihin noin nuori pääsee töihin? :)

    VastaaPoista
  2. Meiän äiti tavallaan järjesti mulle viime kesänä pari työkeikkaa Scandicin hotellin aamiaisapulaiseks, ja sit tein kuulemma hyvää työtä, ni tein koko kesän ja talvella/keväällä viikonloppusin duunia. En varmaan ois muuten päässykään, ellei äiti ois järjestäny asiaa, mut toisaalt oli ihan mun omaa ansiota, et sain sit siitä eteenpäinkin työtä:D

    VastaaPoista