sunnuntai 6. toukokuuta 2012

BALLOON PARTY

Hahaa, vanhemmat lähti viikonlopuks laivalle ni mummi on täällä nyt mun "lapsenvahtina":D Heräsin tossa yhdentoista aikoihin ja se siinä sitte alko keittää jo perunoita vaikken aamupalaakaan oo vielä syöny:D
Nomutta, vähän kuvia ja kertoilua eilisestä. Luulin et tuun viettää tosi tylsän löhöilypäivän kotona, mut onneks Pauliina soitti mulle aamulla ja menin sit niille siinä kolmen aikaan (koska nukuin niin myöhään.. kannatti valvoa kolmeen asti yöllä).
Pauliinal sit vaan kuunneltiin musiikkii, tehtiin jotai rändömii, piirrettiin ilmapalloihin.. xd Ai nii ja myös hajotettiin niitä.

 Aussien tuotteet..<3

 Addiktoiduin Instagramiin! Mulla on tällä hetkellä vaan 10 seuraajaa, eli tutut & tuntemattomat, saa seurailla. Oon tuolla nimimerkillä superficialfish. Suosittelen kyl kaikille kyseistä sovellusta, tosi helppo käyttää ja muutenki kiva. Ai niin ja aloinpa muuten taas käydä twittertilillänikin. Oon siellä samalla nimimerkillä ku Instagramissaki ja nyt yritän tosissani motivoituu sinne kirjottelemiseen et sielläki sit niit seuraajii vähä kertyis.





 Alettiin meikkailee!

 lol surkeasti onnistunut silmiensuurennusmakeover

meikit levis





Everyday I'm SUFFLIN'


 fysiikan ilmiöitä tulee havaittua ihan arkielämässäkin


teidän iloks ja kiusaks vähä videoo erittäin kiintoisasta aiheesta

2 kommenttia:

  1. tartteetko vielä viistoistavuotiaana lapsenvahtia?

    VastaaPoista
  2. Haha nojoo tottakai! Veikkaan et mun vanhemmat ei halunnu jättää mua yksin kolmeks päiväks. Oisin hajottanu koko talon. Lähinnä tosin käytin tota lapsenvahti-ilmausta leikilläni, luulin et lukijat tajuais sen mut ei näköjään:D

    VastaaPoista