sunnuntai 15. tammikuuta 2012

-10 °C

Mulla ei ollu tänää mitää järjellistä tekemistä kotona, joten päätin lähtee Pauliinal. Alun perin meiän piti mennä keskustaan, mut ku tuol on noin kylmä ni ajateltiin sit pysyy iha sisätilois.
Pauliinal sit vaan trollailtii Chatrouletes ja jossain vaihees tehtiin jotain muutaki järkevää kuten kuvattiin itteämme Pauliinan läppärin kameralla. Haha nauroin joku viis minuuttii jotai videoo (http://www.youtube.com/watch?v=OS-J4G6kyTY&feature=related) ja sitä ku semmone muokattu ääni sanoo siin "Ei vittu mis mä oon". Oikeest en saanu henkee mä vaan makaan lattial ja nauran vedet silmis, vaiks tos ei oikeesti oo niinko mitää hauskaa:D Sit Pauliina viel toistaa tota samaa lausetta joku 15 kertaa peräkkäin ja nauraa ku mä kärsin siel lattialla:D Pistän myöhemmi kuvasaldoo meiä päiväst :)
Jossain seittemän aikaan Pauliinan äiti heitti mut kotii, ku mul ois muute ollu kahen kilsan matka edes ja pakkasta oli mukavasti semmone 15 astetta.












Bytheway vois ehkä uudistaa bannerin se kun on jotenki vähän syksysenolonen:DD Pyydän varmaa Ainoo taas kuvailee bannerikuvat. Haha sil vois varmaa sanoo et joo lähetää Helsinkii ottaa ne kuvat ja se ois vaa et "okei". Siks pyydänki aina sitä kuvaa vaiks mun täytyykin aina ohjastaa sitä et mitä kuvakulmii haluun ym.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti