maanantai 9. tammikuuta 2012

You show the lights that stop me turn to stone

Tää ensimmäine koulupäiväki nyt sit vedetty kunnialla läpi. Enkä edes muuten ollu väsyny. Nyt tekis kyl mieli vetää pienet torkut, mut säästän tän väsymyksen iltaan ni saanpahan hyvin unta ja unirytmi palautuu jotenki entiseensä. Haha, oon nyt päättäny panostaa kunnolla kouluun keväällä. Tiiän, mun ka oli 9,2 ja jonkun mielestä oon ehkä ihan päästäni vialla, ku yritän viel kovemmin mut haluun ton keskiarvon edes lähelle sitä määrää joka mulla joskus oli. Kuten oon joskus jossain postauksessa sanonuki, otan aika paljon paineita koulusta mut haluun vaan hyvän opiskelupaikan sit joskus^^



Koulun jälkeen uhrauduin asukuvien takia hytisemään tonne pakkaseen. Hmm.. oiskoha se syy siihen, et miks mulla on jokseenkin tosi kylmä nyt, vaik lämpöpatteri säädetty 25 asteeseen..?:D
 Paita, Gina Tricot
Farkut, Only

 Sydänriipus, Vero Moda
Kello, Jet Set

Haha, jatkan innokkaasti näide kampausten väsäilyä. Alkuperäne viritelmä oli hiukan erilainen, mun piti hiukan yksinkertaistaa tätä mun versiota mut mun mielestä kyllä lopputulos näyttää melkein samalta. Tosin toi nuttura ja kaikki oli vähän räjähtäny ku tulin kotiin. 

Tuli asukuvista mieleen, mitäs tykkäätte mun uusista korvafläpäreistä?:) Nää todellakin tulee tarpeeseen, koska esim. nutturoiden kanssa en voi käyttää sitä mun karvalakkia ilman et kampaus litistyy, ja siks korvaläpät on hyvä vaihtoehto varsinkin munlaiselle vilukissalle, jolla korvat jäätyy heti alle minuutin kävelemisen jälkeenkin (toisaalta kenellä ei jäätyis tämmösessä pakkasessa). 
Nää tuli napattua ihan vaan Gina Tricotin alesta kaupan sulkemishetkellä heräteostoksena kolmella eurolla :)

2 kommenttia: